تعویق بازی های آسیایی شوک بزرگی برای ما بود/ مسابقات ووشو به صورت متوالی لغو می شود


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838999

نماینده تیم ملی بانوان گفت: واقعاً برای ما عجیب است که این مسابقات را یک سال به تعویق بیندازیم و شوک بزرگی برای ما بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، هانیه رجبی ملی پوش تالاوی گفت: اردوهای خوبی را در هفته ها و ماه های اخیر پشت سر گذاشتیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. تمام تجهیزاتی که کادر فنی و تیم ملی در نظر داشتند از سوی فدراسیون تامین شد اما به یکباره با لغو بازی های آسیایی مواجه شدیم. تعویق یک ساله این بازی ها واقعا برای ما عجیب است و این اتفاق شوک بزرگی برای ما بود. به هر حال کمیته برگزاری بازی این تصمیم را گرفت و باید منتظر اعلام زمان جدید این رویداد باشیم.

وی ادامه داد: دو سه سالی است که مسابقات بین المللی ووشو لغو شده و این برای رشته ما خوب نیست. این تمرینات و آماده سازی و لغو ناگهانی مسابقات اصلا موضوع خوشایندی نیست آینده نیست. با این حال، زندگی ادامه دارد و ما باید دوباره تلاش کنیم و منتظر اعلام یک برنامه جدید باشیم.

رجبی با اشاره به مسابقات لیگ گفت: خوشحالیم که لیگ به زودی برگزار می شود. این ما را در موقعیت رقابتی قرار می دهد. امیدوارم تیم ها افزایش پیدا کنند و قراردادها بیشتر شود.

رجبی با اشاره به شرایط مساعد برای برگزاری اردوها گفت: اردوهای تیم ملی به طور منظم برگزار شد و همین موضوع ما را آماده کرد. با تشکر از زحمات فدراسیون ووشو در این زمینه. در واقع باید با بهترین آمادگی در بازی های آسیایی شرکت می کردیم که نشد. کیفیت اردوها در هیچ دوره ای اینطور نبود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید