شکست در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی شوک بدی برای قایقرانی در آب های آرام بود


ساعت: 09:27
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888158

حفظ انگیزه و آماده بودن تیم مهمترین هدف ماست

ابهای آرام سرمربی تیم ملی گفت: تعویق بازی های آسیایی برای ما خوب نبود زیرا تیم ما شرایط ایده آلی داشت و انتظار داشتیم نتایج درخشانی کسب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، رضا رئیسی کمک مربی تیم ملی اباحی آرام در خصوص وضعیت تیم ملی اباحی آرام گفت: تیم ما در مسابقات قهرمانی آسیا شرایط خوبی از خود نشان داد و سپس تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و داشتیم. تیمی یکپارچه و جنگنده آماده بودیم تا با قدرت در بازی های آسیایی شرکت کنیم اما خبر لغو آنها شوک بزرگی به تیم ما وارد کرد.

و ادامه داد: به هر حال حفظ آمادگی و شرایط خوب بچه ها تا سال آینده کار سختی است و حضور و موفقیت در بازی ها قطعا انگیزه تیم را چند برابر می کرد، اما الان این اتفاق افتاده و جدید زمان بازی تعیین شده است و بیش از یک سال در اختیار داریم.

رئیسی گفت: البته از طرفی بعد از بازی های آسیایی زمان ما تا انتخابی المپیک کمتر می شود و باید از این پس برای انتخابی المپیک برنامه داشته باشیم. خوشبختانه مواد مسابقات در بازی های آسیایی و المپیک یکسان است و می توانیم در هر دو مسابقه تیم خوبی داشته باشیم.

کمک مربی تیم ایران ابهای آرام درباره رقابت های پیش رو گفت: در کنار لغو بازی ها به دلیل شرایط خاص کانادا قهرمانی جهان را هم از دست دادیم و معتقدم این تیم باید بازی خوبی داشته باشد.

رئیسی درباره مسابقات جهانی در کانادا گفت: امسال مسابقات در کانادا شرایط خاصی دارد. نزدیک به 20 ورزشکار از کشورهای مختلف موفق به اخذ ویزا نشدند و چندین کشور آسیایی در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: با هماهنگی فدراسیون تلاش می کنیم تا با این شرایط تیم مسابقه ای برگزار کند. البته دو بازی در پیش داریم. جام جهانی زیر 23 سال و دانشجویان جهان به هر دو قسمت تیم اعزام می شوند و تا حدودی می توانیم ارزیابی از ترکیب داشته باشیم.

رئیسی در پایان گفت: با این حال حفظ آمادگی و انگیزه تیم در این شرایط سخت است و تمام تلاش خود را برای حفظ روحیه و اتحاد تیم به کار می گیریم.امیدوارم این بار کادرفنی و خود بچه ها خوب پیش بروند. برای خدا.



دیدگاهتان را بنویسید