تقسیم سهام سرمایه بین بازماندگان تا 29 مارس 1401

تقسیم سهام سرمایه بین بازماندگان تا 29 مارس 1401

سخنگوی اقتصادی دولت امروز اعلام کرد که دولت در حال بررسی وضعیت سهام بازماندگان است و امید است تا پایان سال پرداخت شود.

سخنگوی دولت امروز در مورد وضعیت سهام بازماندگان اظهار نظر کرد.

سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد: چهل و چهارمین جلسه شورا برای بررسی نحوه توزیع سهام عدالت بازماندگان سهام عدالت در این جلسه عصر امروز برگزار می شود که امیدواریم تا 29 اسفندماه به اتمام برسد.

سخنگوی اقتصادی دولت در خصوص تقسیم سهام سرمایه بین بازماندگان و پرداخت فاز دوم سود سهام سرمایه گفت: مصوبه ای در خصوص تقسیم سهام سرمایه بین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی داشتیم اما مجلس تاکید کرد که باید این کار انجام شود. مصوبه شورای اصل 44 به جای هیات وزیران عصر امروز جلسه شورای عالی تشکیل می شود و تخصیص سهام در سرمایه این گروه در آن جلسه بررسی می شود که امیدواریم تا 29 روز به اتمام برسد. مارس.

خاندوزی به پرداخت سود سهام عدالت اشاره کرد و افزود: به 36 شرکت فعال در حوزه سهام عدالت در یک مرحله در پاییز سود سهام پرداخت کرده ایم. اکثر شرکت ها در مرحله دوم به جز چند شرکت از جمله فولاد مبارکه و هلدینگ خلیج فارس همکاری لازم را انجام دادند.

نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند از باقی مانده سهام دولت یا شرکت های دولتی نسبت به واگذاری سهام سرمایه به کلیه بازماندگان مشمول این سهام اقدام کند.

در جلسه علنی صبح امروز (شنبه) شورای اسلامی شهر و در جریان رسیدگی به بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، بند الحاقی ۶ تبصره ۲ این لایحه به شرح زیر تصویب شد:

با توجه به واگذاری سهام سرمایه به کلیه بازماندگان واجد شرایط دریافت این سهام، وزارت امور اقتصاد و دارایی هر سه ماه یکبار گزارش اجرای این بند را به کمیسیون اقتصادی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارسال خواهد کرد. شورا.”

دیدگاهتان را بنویسید