تقویت کنترل تردد در چهارشنبه آخر سال و شکایت از وسایل نقلیه


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815442

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

علی نامراست از تقویت کنترل تردد در شب چهارشنبه آخر سال و برخورد قانونی با وسایل نقلیه به منظور پیشگیری و کاهش تصادفات رانندگی در آن روز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نام درست، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون گفت:.

وی تاکید کرد: پلیس در چهارشنبه آخر سال با خودروهایی که سرنشینان آنها رفتارهای غیرقانونی، غیرعادی و خطرناک انجام می دهند و با پرتاب مواد محترقه و محترقه باعث ایجاد ترافیک، سد معبر، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و اختلال در تردد در سطح شهر می شوند، برخورد می کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس در شب چهارشنبه آخر سال با تقویت کنترل تردد در سطح شهر و جلوگیری از هرگونه انسداد و گره ترافیکی تلاش می کند بدون بی توجهی با تخلفات رانندگی برخورد کند. آنها باید نظم و انضباط تردد در خیابان ها را رعایت کرده و آسایش شهروندان عزیز را تضمین کنند.

سرهنگ نام دست با اشاره به شلوغی خیابان ها در روزهای پایانی سال به ویژه در شب چهارشنبه آخر سال افزود: شهروندان خرید و کار را تا پایان روز سه شنبه به تاخیر نیندازند و سعی کنند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از خودداری کنند. تردد غیر ضروری در معابری که باعث ازدحام می شود.

وی افزود: به شهروندان توصیه می‌شود هنگام استفاده از وسایل نقلیه شخصی شیشه‌های خودرو خود را بالا نگه دارند تا از اشتعال جداگانه مواد قابل اشتعال در داخل خودرو به دلیل ترافیک و احتمال بروز حوادث غیرمترقبه جلوگیری شود، مسیر به روی حاکمان بازگشایی شود.

این افسر پلیس افزود: از ایجاد آتش سوزی در راهروهای باریک و نزدیک به ایستگاه های کاهش فشار برق یا گاز و پارکینگ های عمومی خودداری کنید و شهروندان حتی الامکان در راهروهایی که مواد منفجره در آنها منفجر می شود و در داخل این معابر حضور نداشته باشند. عبور نکنید، از بازنویسی توقف ها و توقف هایی که به مانع منتهی می شوند، خودداری کنید.

وی با تاکید بر اینکه در چهارشنبه سوری با رفتارهای خطرناک نوروز را برای خود و دیگران ناراحت نکنیم، گفت: برای به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور توقف ها از جمله تکراری، تقاطع ها و … که باعث کاهش سرعت می شود، اجتناب شود. تردد عابران پیاده و امکان دید محدود در حین رانندگی، رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و با توجه کافی به جلو حرکت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید