تقویت یگان های زمینی سپاه در مرزهای غربی/ ادامه برخورد با گروه های تجزیه طلب


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913520

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از تقویت یگان های زرهی سپاه در مرزهای غرب و شمال غرب کشور خبر داد و گفت: مبارزه با گروه های تجزیه طلب ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در پی تحرکات اشرار و گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضدایرانی در شمال غرب کشور و ایجاد شرارت و ناامنی در برخی مناطق، نیروی زمینی سپاه با تقویت نیروهای داخلی اقدام کرد. در محدوده مرزی استان های غرب و شمال غرب کشور و با بهره گیری از همکاری مردم غیور بومی با عوامل ناامنی منطقه برخورد قاطع خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه هم اکنون برخی یگان های زرهی و نیروهای ویژه سازمان امنیت ملی عازم استان های مرزی غرب و شمال غرب کشور هستند، تصریح کرد: این اقدام نیروی زمینی سپاه برای تقویت یگان های مستقر است. در مرز و جلوگیری از نفوذ این تیم حملات تروریستی مرتبط با گروه های جدایی طلب مستقر در منطقه شمال عراق انجام شد.

باید بگویم؛ نیروی زمینی سپاه از ابتدای مهرماه سال جاری عملیات موشکی، پهپادی و توپخانه ای را با نام های ربیع 1 و ربیع 2 علیه گروه های تجزیه طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق و تاکنون در چند مرحله مقر گروه های تروریستی انجام داده است. مانند دمراکتار، کومله، پژک و پاک ضربه می خورد.

این گروه ها در دو ماه گذشته با توجه به شرایط کشور با اعزام نیرو و تجهیزات و انجام عملیات تروریستی سعی در ایجاد ناامنی و آشوب در شهرهای مرزی داشتند که تعدادی از نیروهای آنها نیز دستگیر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید