جانشین فرماندهی بسیج: شعار “ذن زندگی آزادی” ایجاد خطرناک ترین گروه تروریستی و تجزیه طلب کرد ایجاد شده در کردستان ترکیه است.

جانشین فرماندهی بسیج: شعار “ذن زندگی آزادی” ایجاد خطرناک ترین گروه تروریستی و تجزیه طلب کرد ایجاد شده در کردستان ترکیه است.

سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 130 شهید زن استان قم اظهار داشت: این اجتماع عاشقان تار الله و اجتماع عظیم یاد و خاطره عفاف و پاکدامنی برگزار شد. زنان شجاعی که خوشی و آسایش دنیا را از خود گرفتند از انقلاب محافظت کنند.

به گزارش فارس، وی گفت: وقتی به قرآن کریم مراجعه می کنیم، متوجه می شویم که خداوند متعال خود را موکل نهایی شهدا معرفی می کند که به شهدا نیز اجر می دهد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: شهدا بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر را در تاریخ ما انجام داده اند که تسخیر ولایت، حفظ نظام و مبارزه با دشمنان است.

وی با اشاره به نقش مهم زنان در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: اگر صبر و استقامت مادران، همسران و دختران شهدا نبود، ایران در مقابل صدام و بعدها پیروز نمی شد. علیه داعش در این جهاد و پیروزی، زنان مسلمان ایرانی نقشی بی بدیل داشتند.

قریشی توضیح می دهد: بودن در کنار مردان و حتی در مقابل آنان در بسیاری از موارد از ابتدای نهضت امام خمینی(ره) نمود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: امروز در تمام دنیا به جز ایران، از زن به عنوان کالا در خدمت مشکلات اقتصادی و سیاسی و اهداف شیطانی استفاده نمی شود. اما در انقلاب اسلامی به وضوح می توان دستاوردهای ارزشمند حقوق زنان را برابر با رهبری مردان و زنان در بسیاری از امور مشاهده کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از 7 هزار زن شهید، 5 هزار و 735 جانباز، 3 هزار و 75 جانباز بالای 25 درصد، 171 زن آزاده و حضور 2 هزار و 276 پزشک را تقدیم کرده ایم. و 22. هزار و 807 زن ناجی گواه بزرگی بر نقش ویژه زنان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس است.

و افزود: اگر استقامت، صبر و دلگرمی مادران و همسران شهدا نبود، شاید خبری از پیروزی های دفاع مقدس نبود. در بسیاری از موارد این مادران و همسران بودند که فرزندان و همسران خود را تشویق می کردند تا به جبهه بپیوندند و از کشور در برابر رژیم بعث عراق دفاع کنند.

نماینده سازمان بسیج مستضعفین در خصوص دستاوردهای حضور ارزشمند بانوان در دفاع مقدس گفت: پاسداری از انقلاب، امنیت و سلامت کشور، سلامت و درمان رزمندگان، پشتیبانی از جبهه و خدمت. از رزمندگان اسلام و غیره حفاظت مقدس است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به بیان برخی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پرداخت و گفت: در حوزه بهداشت و درمان در حوزه درمان سرطان جزو 5 کشور برتر دنیا هستیم. ما بیش از 97 درصد داروهای لازم را در کشور تولید می کنیم. تولید بیش از 5 نوع واکسن با وجود تحریم ها یکی از دستاوردهای مهم انقلاب در ایران اسلامی است.

قریشی افزود: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان به رتبه 6 کشور برتر جهان در زمینه انرژی هسته ای، رتبه بندی 5 کشور برتر دنیا در ساخت دیوارها و پل سدها، ساخت و ساز پالایشگاه های نفت، گاز و پتروشیمی توسط متخصصان داخلی… نقل.

وی با بیان اینکه در سال 1357 تنها 6 درصد زنان تحصیلات دانشگاهی داشتند، گفت: بر اساس آمار سال 1396 بالغ بر 45 درصد زنان تحصیلات دانشگاهی داشتند. در سال 57 بانوان فقط در 7 رشته ورزشی می توانستند شرکت کنند اما امروز به لطف خداوند متعال و انقلاب اسلامی بانوان می توانند در 38 رشته ورزشی شرکت کنند.

نماینده سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز دشمنان در رسانه ها و تهاجم فرهنگی به گونه ای تحریک می کنند که روز را شب جلوه می دهند، بنابراین باید مراقب این مشکل باشیم تا دشمن نتواند این افتخارات را پنهان کند. و دستاوردهای انقلاب

وی افزود: امروز دشمن از تمام توان خود در جدیدترین و پیشرفته ترین جنگ یعنی جنگ ترکیبی که شامل تهاجم فرهنگی، نظامی و اقتصادی و حمایت از شورش ها و اغتشاشات است استفاده می کند.

قریشی تصریح کرد: در صورت اغتشاشات شعار «زندگی آزادی» را در ایران سر دادند. شعار “ذن زیدان آزادی” ایجاد خطرناک ترین گروه تروریستی و تجزیه طلب کرد است که در کردستان ترکیه ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی شب گذشته در حرم مطهر شاهچراغ(ع) نشانه بارز شکست دشمن در این جبهه بود. این جنایت توسط گروه آمریکایی که ترامپ نیز در مناظره های خود به آن اشاره کرد، انجام شد و هزاران سند دیگر درباره حمایت و رهبری گروه های تجزیه طلب در کشورهای عربی توسط اروپایی ها و آمریکایی ها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید