خاستگاه و هدف خطرناک شعار «زن، زندگی، آزادی»/ می خواهند از ایران هفت کشور بسازند


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904608

فرمانده سپاه فاتح در مجمع بازاریان و اصناف کوگیلویه و بویراحمد این موضوع را مطرح کرد.

سردار خرم با تبیین منشأ و هدف خطرناک شعار «زن، زندگی، آزادی»، حمایت از زنان ایرانی را دروغی بزرگ از سوی جبهه غرب می داند و امنیت بی نظیر زنان در ایران را برجسته می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، سردار خرم دل در دیدار با کسبه، اصناف و فعالان فضای مجازی استان گفت: حدود یک ماه پیش دختری به نام مهسا امینی فوت کرد فضای مجازی پر شد. با این سوال که پلیس ایران دختری را کشته و قاتل این دختر است، در نتیجه کرد بودن این دختر مشکلات، درگیری و ویرانی در سراسر کشور رخ داده است.

وی در ادامه با تشکر از مردم فهیم، آگاه و بصیر استان کهگیلویه و بویراحمد که فهیم و درایت هستند و اسیر بازی های مجازی نمی شوند. وی گفت: اتفاقی که افتاده این است که این دختر به نوعی فوت می کند و فضای اجتماعی جامعه ما شعله ور می شود، عده ای به خیابان ها می آیند و این اتفاقات با عنوان بحث حجاب و آزادی زنان در دانشگاه ها و مدارس برگزار می شود.

فرمانده سپاه فتح افزود: در برخی مسائل به عنوان مثال در حوزه اقتصادی و معیشتی مشکل داریم. ما مشکل اشتغال داریم، این مشکلات باعث شده کمتر متوجه عظمت، شوک و قدرت کشورمان شویم.


621d1a16 24ce 40ce bb03 d3d0e2374731 خبر خاکستری

وی ادامه داد: در سال 57 هژمونی و سلطه آمریکا را شکستیم، پیروزی انقلاب اسلامی سلطه آمریکا را نه تنها در ایران بلکه در منطقه از بین برد. روزی آمریکا در منطقه سلطان بلامنازع بود و ایران ژاندارم منطقه بود. ما با پول خودمان سلاح می خریدیم و سازماندهی می کردیم آموزش دیده بودیم اما سرباز آمریکایی بودیم اگر منافع آمریکا در جایی تهدید می شد، سربازان ایرانی مجبور بودند آن ها را زمین بگذارند. پادشاه، نخست وزیر و وزیر ما توسط انگلیس و آمریکا منصوب شدند. اینها خاطرات بازماندگان نظام سلطنتی و سلطنت است. ایران نه تنها در منطقه ما بلکه در آمریکای لاتین نیز الگو است که به گوش آمریکا نزدیک است، آنها تحت تاثیر سیاست ها و دیدگاه های ما هستند و به آمریکا نه می گویند.

وی گفت: امروز اگر می بینید روسیه و چین در مقابل آمریکا ایستاده اند به دلیل الگوبرداری از جمهوری اسلامی ایران است که می توانند در مقابل آمریکا نیز بایستند. امروز اگر در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و افغانستان در مقابل آمریکا بایستند، آمریکا را شکست خواهند داد.» اصرار دارند چون از ایران دیده اند که می شود در مقابل آمریکا ایستاد.

فرمانده سپاه فتح گفت: ترامپ رئیس جمهور جاهل آمریکا اعلام کرد که 7 هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کردیم اما درآمد ما چیزی نبود و افغانستان را در فلاکت فرو برد. در زمینه مسائل اقتصادی مردم ما تحت فشار هستند و فشار اقتصادی جدی به خانواده ها وارد می شود، اما همین اقتصادی را که تحت فشار است با اقتصاد اروپایی که مثلا متمدن است مقایسه کنید. می بینید یک دلار پول برق و گاز بالا و پایین می شود، اینها در خیابان هستند و تحمل ندارند، کشوری که 43 سال تحریم است، اما این اقتصاد همچنان پابرجاست.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امنیت بهتر از سلامتی است و امروز ما امن ترین کشور دنیا هستیم، گفت: 4 میلیون دوربین در پایتخت انگلیس نصب شده است، تمام حرکات تحت کنترل است، پیام داده اند که نباید اگر کسی به شما حمله کرد ساعت گران قیمت خود را بردارید. به کردها زمان بدهید و مقاومت نکنید، این وضعیت امنیتی امروز در پایتخت انگلیس است، پلیس آمریکا در چند سال اخیر 4000 نفر را دستگیر کرده و کشته است، بیش از 2500 نفر از سال 2018 تا 2021 در خیابان کشته شده اند. این قانون پلیس آمریکا است که می گوید اگر احساس کردید جنایتکاری قصد حمله به شما را دارد به او شلیک کنید.


2e3b5b86 c38b 42d7 b8eb e69f894b72b8 خبر خاکستری

در ادامه این جلسه فرمانده سپاه فتح اظهار داشت: اگر جمهوری اسلامی سقوط کند چه چیزی را می خواهند جایگزین کنند؟ چه کسی براندازی را تشویق می کند؟ یکی از گروه ها سازمان مجاهدین خلق یا مجاهدین است; آنها 17000 نفر از این سرزمین را کشتند، جنبش کومله و دمکرات هایی که در غرب کشور علیه ما سازماندهی می کنند، شعار آنها “زن برای زندگی آزادی” است، این گروه با شوروی سابق مرتبط است، اما آیا می دانیم معنی آن چیست؟ این شعار کومله و دمکرات ایران نیست. او با پ ک ک و کردهای ترکیه که سوسیالیست و بی دین هستند در ارتباط است. دین براشون مهم نیست می گوید زن باید آزاد باشد، اما شرط اصلی آزادی او این است که تشکیل خانواده ندهد.

وی ادامه داد: باید 1 یا 2 زن در سنگرهای زیرزمینی این گروهک های پژاگ باشند، هر زنی که عضو این گروهک ها شد باید آبروریزی کند، این چیزی است که از زنان می خواهند، “زنی با زندگی آزاد” می گویند. ، که این است

سردار خرم دل ادامه داد: مردان و زنان شیعه بدون اینکه بدانند این گروه ها به دنبال چه چیزی هستند و تحت تأثیر آنها قرار می گیرند از آنها پیروی می کنند. به ما بگویید کجا هستیم و از شیطان پیروی نمی کنیم. کلیپی پخش شد که چندین زن را کاملا برهنه نشان می داد. اما همین کشورها این را جنایت کرده اند که شما حق این کار را ندارید.

وی افزود: می گویند زنان ایرانی باید آزاد و برهنه باشند و روسری نکنند، اگر اینطور شود مشکل دیگری پیش نمی آید؟ حد و مرز ندارند، حجاب و حجاب و لباس بهانه است.

فرمانده سپاه فتح تصریح کرد: ما در کشوری هستیم که از نظر قومیتی رنگارنگ است، هویت های مختلفی وجود دارد، ایران قلب جهان است، هیچ کشوری در دنیا جایگاه ما را ندارد، چه از نظر سیاسی و چه البته جغرافیایی، ما به همه ما متصل هستیم. یک طرف شبه قاره هند، یک طرف قفقاز، یک طرف بین النهرین هستند. هرکسی بر ایران مسلط شود، همه دنیا در اختیارشان است، می خواهند 7 کشور را از قلب ایران بیرون بیاورند، می خواهند ایران را تکه تکه کنند، حتی سقوط ایران را در خواب هم نمی بینند، اما اگر فرض کنیم ایران سقوط کند. ، چه کسی جایگزین او می شود؟ بود؟ کومله؟ الاحوازیه؟ هر که بیاید در ایران حمام خون راه می اندازد زیرا رهبری واحد وجود ندارد و همه ایران را برای خود می خواهند.


30b3874f 1e51 48b9 bbb9 145bec5826cf خبر خاکستری

سردار خرم دل با اشاره به جنایات گروه هایی مانند کومله علیه زنان و دختران تاکید کرد: حمایت این گروه ها از زنان ایرانی دروغ بزرگی است، امروز امنیتی که زنان ایرانی دارند در هیچ جای دنیا وجود ندارد، امروز زنان غربی وجود دارد. دارند آن را روی ویترین مغازه می گذارند و از آن قدردانی می کنند، آیا اینگونه می خواهند از حقوق زنان محافظت کنند؟ یقه به گردن زنانشان می زنند، زنان اروپایی 250 سال پیش را نگاه می کنند که چه بودند و امروز چه هستند، امروز ایران در حال پیشرفت و توسعه است، می خواهند امنیت کشور را زیر پا بگذارند، قومیت ها را زیر پا بگذارند، همه قومیت ها را زیر پا بگذارند. در ایران همیشه با هم بوده اند و سعی می کنند این آرامش را بر هم بزنند.

فرمانده سپاه فتح گفت: عده ای اسیر فضای مجازی شده اند، نسل امروز اینگونه بمباران شده است، مردم روستا واقعا فهیم و با بصیرت هستند، گاهی احساساتی است، این طبیعی است، این انقلاب و این مملکت. این یک میراث باستانی است و تا ابد باقی خواهد ماند.» این دست ما خواهد بود، به شرطی که متحد باشیم و پشت سرمان باشیم، هیچ اروپایی هرگز نمی خواهد که ما با هم در امنیت باشیم.

وی در پایان گفت: به عنوان یک سرباز از شما می خواهم که با دقت بیشتری مسائل را بررسی کنید، حرف ها را بشنوید و انتخاب کنید که کدام بهتر است، وظیفه ما امنیت و توسعه کشور و امنیت مردم است و ما هستیم. انجام وظایفمان


60c379cb 5b18 4ce9 9d09 0a69df543df2 خبر خاکستری


2ac8965e 5e79 4371 b1cf a6b9972bf4f3 خبر خاکستری


80f27ebd c040 4921 9e50 ed6bf5eebd07 خبر خاکستری


0d35e6ab ce04 4cf3 ae4b 5a189144e190 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید