آمریکا اینترنت، فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای را ابزار شیطانی قرار داد/جوانان گوش ندهند که خاستگاه و خاستگاه آمریکا چیست.

آمریکا اینترنت، فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای را ابزار شیطانی قرار داد/جوانان گوش ندهند که خاستگاه و خاستگاه آمریکا چیست.

روز جدید جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون هیچ کالایی در دنیا از سوی آمریکایی ها برای هیچ کشوری صادر نشده است.

سردار علی فدوی شب گذشته در حاشیه حضور در ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) در گفتگویی اظهار داشت: جنگ حق و باطل پایانی ندارد و حق و باطل تا آخر با یکدیگر در تضاد هستند. در عصر ما دروغ نشان دهنده شیطان است، آمریکا عالی است، که خود آمریکایی ها در کنگره به آن اذعان دارند.

وی افزود: از سوی دیگر نماینده مطلق جبهه حق نیز انقلاب اسلامی است و آمریکایی ها همواره راه های مختلفی برای مقابله با انقلاب اسلامی ایجاد کرده اند و یا حوادث مختلفی را به تصویر کشیده اند، قبلا از اینترنت، فضای مجازی، و شبکه های ماهواره ای ابزار شیطان هستند و متاسفانه برخی به این ابزار اعتقاد دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اعتماد به دشمن اشتباه است، گفت: وقتی کسی در جبهه باطل قرار می گیرد زیان می بیند چرا که پایانی جز جهنم ندارد. آمریکایی های هیچ کشوری یک کار خوب در دنیا انجام نداده اند.”

فدوی افزود: جوانان نباید گوش کنند که سرچشمه و خاستگاه آمریکا چیست، بسیار واضح و روشن است که آمریکا هیچ وقت از حسن نیت چیزی نمی گوید، این روال 43 سال پیش بود و امروز هم ادامه دارد، گاهی دروغ است. خود را نشان می دهد، اما نباید فریب دروغ را خورد، زیرا ضرر آن در درجه اول متوجه خود اوست.

وی با تاکید بر جهاد تبیین گفت: امروز وظیفه همه ما جهاد تبیین است اما در این امر کوتاهی کرده ایم زیرا اگر در جهاد تبیین موفق بودیم این روال را بر روی زمین نمی دیدیم. در خیابان های تهران و چند شهر دیگر کاملاً موفق بودیم و نتوانستیم ارزش های والای الهی را تبیین کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن واقعیت را تحریف می کند که متأسفانه جوانان خودمان هم گاهی آن را می پذیرند، افزود: گاهی چون تکالیف خود را به درستی انجام نداده ایم سخنان شرورانی مانند آمریکا و هم پیمانانش قابل قبول است. سالها می گذرد که امام ما دستور تبیین آن را داده و از آن به عنوان جهاد یاد کرده اند، ما باید توضیح دهیم و به وظیفه خود عمل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید