تلاش برای استفاده 10 درصد از مردم کرمانشاه از وسایل حمل و نقل شهری


ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918492

بهمن امیری مقدم گفت: تلاش می کنیم استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کرمانشاه را از 9.5 درصد به 10 درصد برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، بهمن امیری مقدم عصر امروز شنبه در مراسم افتتاح 20 دستگاه اتوبوس بین شهری در کرمانشاه، اظهار داشت: هر فردی در این استان در هر شرایط و مسئولیتی با نام بردن از مردم، نشاط آنها را از بین می برد و قطعا کرمانشاهی نیست. ناامیدی و ناامیدی را حکومت کند.

وی با بیان اینکه مسئولان کرمانشاه باید دور هم جمع شوند و برای خدمت به مردم «ما» شوند، افزود: به اندازه ای که کرمانشاه سزای بدرفتاری را دیده است، کافی است به جای آن به دنبال خدمت باشیم.

استاندار کرمانشاه اقداماتی از جمله احداث بلوارهای متعدد را از جمله اقدامات ارزشمند عنوان کرد و گفت: در جلسه ای با شهردار و با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه مقرر شد خدمات خوبی از زمان به بعد برای مردم معرفی شود. و امروز 20 اتوبوس به این شهر اضافه شده است که یکی از این خدمات ارزنده ناوگان حمل و نقل عمومی از شهر به کرمانشاه است.

امیری مقدم اذعان داشت: هنر مسئولان این است که در حین مسئولیت کاری انجام دهند تا به عنوان یک کار خیر باقی بماند.

وی بیان کرد: حق مردم کرمانشاه است که با این اتوبوس ها تردد کنند چرا که باید بهترین امکانات را داشته باشند و مسئولان نیز تلاش کنند تا بهترین امکانات رفاهی را برای مردم فراهم کنند.

امیری مقدم با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تامین اتوبوس های مورد نیاز ساکنان کرمانشاه گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا شرایط افزایش استفاده از وسایل نقلیه عمومی از 9.5 به 10 درصد و با راه اندازی مونوریل فراهم شود. حمل و نقل ممکن است به میانگین عادی آن برسیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم سایر کشورها به موقع و درست خدمات دریافت می کنند، بنابراین از خودروی شخصی استفاده نخواهند کرد.

به گفته امیری محمد حتی امروزه در کشور ما هزینه استفاده از خودروهای شخصی و نگهداری آنها بالاست و مردم سعی می کنند بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در ارائه خدمات به مردم به موفقیت برسیم افزود: به نظر می رسد کرمانشاه در مسیر توسعه و خدمت رسانی قرار دارد.

هیچ محدودیتی برای تحقق درخواست های شهرداری در قالب کمیسیون ماده 5 نداریم

امیری مقدم تصریح کرد: برای آنچه شهرداری در قالب کمیسیون ماده 5 درخواست کرده محدودیتی قائل نشده ایم و در این زمینه هم اعضای شورای شهر و هم شهردار باید نظر بدهند که آیا ما مانع توسعه بوده ایم یا خیر. کرمانشاه.

استاندار کرمانشاه اذعان داشت: مطمئن هستیم که توسعه آینده کرمانشاه در چشم مردم خواهد بود.

امیری محمد گفت: امیدواریم بتوانیم در دوران مسئولیت خود اثری ماندگار از خود بر جای بگذاریم زیرا خداوند به بندگان در دنیا و آخرت کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید