تامین وسایل حمل و نقل عمومی برای زائران در حال بازگشت از عراق به ایران


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893882

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: برای زائرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند برنامه ریزی انجام شده و وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس به تعداد کافی در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مصطفی فاطمی مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی با اشاره به تحولات و اتفاقات عراق گفت: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات گردشگری و ستاد مرکزی اربعین هماهنگی کامل دارند و در این زمینه هماهنگی لازم وجود دارد. بین این دو نهاد برای ارائه خدمات مناسب به زائران.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی افزود: درخواست ما از زائران این است که با توجه به حوادث عراق تا اطلاع ثانوی از تردد به مرزهای استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام خودداری کنند تا شاهد شلوغی مرزها نباشیم. .

وی افزود: در راستای خدمات رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی، اسکان موقت آنها در مرزها در نظر گرفته شده و تاکنون گزارشی از مشکلات زائران دریافت نکرده ایم.

فاطمی گفت: در هر سه استان هم مرز با کشور عراق اقدامات لازم و پیش بینی های لازم انجام شده است. اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سه استان خوزستان، کرمانشاه و ایلام در خدمت زائران است.

دیدگاهتان را بنویسید