تلاش جهادگران برای آبرسانی به 169 روستای کردستان/توزیع 100 درصد اعتبارات محرومیت زدایی


ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898777

استاندار کردستان ضمن اعلام توزیع 100 درصدی اعتبارات محرومیت زدایی بر اجرای کار جهادی برای آبرسانی به 169 روستای استان تاکید می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان کردستان که به موضوع آبرسانی به روستاهای کم آب اختصاص داشت و به صورت زنده از صداوسیمای استان پخش شد، گفت: یکی از مهم ترین طرح ها محرومیت استان که قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرا شد، آبرسانی به 169 روستا به مدت 30 ماه انجام شد.

وی افزود: وزیر محترم نیرو در سفر اخیر خود به کردستان اعلام کردند که در صورت اضافه شدن روستاهای دیگر به این طرح، بودجه آن را تامین می کنیم.

زارعی کوشا اعتبار بی سابقه اختصاص یافته برای آبرسانی به روستاهای استان را 527 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبار و تخصیص در بین پروژه های عمرانی استان بی سابقه بوده و لازم است بخش زیادی از پروژه های عمرانی استان تکمیل شود. قبل از شروع فصل سرد کار کنید.

استاندار کردستان با بیان اینکه 55 درصد اعتبار پروژه دریافت شده و پیشرفت فیزیکی کار 22 درصد است، گفت:

وی با بیان اینکه از قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی به عنوان پیمانکار پروژه عنطار انتظار می رود کارهای جهادی انجام دهیم، گفت: در پروژه انتقال آب به سنندج از سد آزاد رکورد 6 کیلومتر خط لوله در ماه است. ثبت شده است و با این کار انتظار داریم در آبرسانی نیز کار مشابهی انجام شود و در روستاهای بخشداری نیز داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید