تلاش دشمنان برای لوث کردن موقعیت مادر


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904449

اجتماع بزرگ زنان مهدوی و فاطمی شهرستان کبود درهنگ در محکومیت معارضان و جنبش ضدانقلاب با تجمع هزاران نفر از زنان روستای آن شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان؛ سردار سالار آبنوش جانشین سابق قرارگاه حاتم الانبیاء در سخنانی در این همایش بزرگ با اشاره به ظهور انقلاب اسلامی در جهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بر اساس آن بنا شده است. از دین و نظر مردم..


وی با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی با نظر و صدای مردم و بر اساس صدای مردم شکل گرفت..


سردار آبانوش با قدردانی از مقاومت 40 ساله ملت ایران و اقتدار مثال زدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهانی، افزود: در پوشش این انقلاب اسلامی، دستاوردهای مختلف این نظام در عرصه های مختلف برهم ریخته است. تاکتیک های دشمنان و تحریک شورشیان در حوادث اخیر. این نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی و ذلت دشمنان است .


جانشین سابق قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به جایگاه مادر ایرانی گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به جایگاه والای مادران و زنان ایرانی حمله کرده است تا با هتک حرمت کانون اصلی خانواده ایرانی را از بین ببرد. موقعیت مادر.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در بسیاری از جوامع غربی، مفاهیم والای مادر بودن اهمیتی ندارد و رسالت ویژه غرب برای شکست ایران، آلوده کردن مادران این زمین است. .


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید