امروز دشمن در تلاش است تا موقعیت غدیر را کاهش دهد


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884158

حجت الاسلام محمدباقر با بیان اینکه غدیر دانشگاه بزرگی است، گفت: امروز مردم ایران نقطه اتصال غدیر امام حسین (ع) و کربلا شده اند و غدیر و کربلا را به هم پیوند داده اند و امروز غدیریان در همه جای کشور هستند. با امیرالمومنین علیه السلام. اما زمان بر وفاداری می گذرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر امام جمعه ملایر در اجتماع بزرگ علی یاوران ملایر با اشاره به جایگاه والای غدیر در تاریخ اسلام گفت: دنیا بدون ولی و پیامبر نمی تواند وجود داشته باشد. اسلام در غدیر آیا امام علی (علیه السلام) را جانشین خود مسلمان کردم؟.


وی با اشاره به نقض وفاداری مسلمانان توسط صدر اسلام گفت: امروز دشمن نیز با نقشه های شوم مختلف به دنبال کاهش موقعیت غدیر است..


امام جمعه ملایر با بیان اینکه غدیر دانشگاه بزرگی است، گفت: امروز مردم ایران نقطه اتصال غدیر امام حسین (ع) و کربلا شده اند و غدیر و کربلا را به هم وصل کردند و امروز غدیریان در همه جای کشور با امیرالمومنین علیه السلام هستند. بر خاک او و ولی تایم به بیعت می ریزد.


وی افزود: در پیاده روی اربعین شاهد وفاداری ملت ایران و مسلمانان به امام حسین (ع) خواهیم بود..


حجت الاسلام با بیان اینکه ولی فقیه امروز حافظ زمان و هادی مسلمین است، تصریح کرد: اگر غدیر هستیم باید پیرو حافظ زمان باشیم و با سبک زندگی اسلامی ایرانی از امام غدیر پیروی کنیم. ..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید