تلاش و پشتکار از عوامل موفقیت در کنکور بود


ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888426

کیارش شیخی دانش آموز گچسارانی که موفق به کسب رتبه اول کنکور ریاضی منطقه 3 کشور شد گفت: تلاش و پشتکار دلیل موفقیت در کنکور و کسب رتبه اول کنکور بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، کیارش شیخی دانش آموز گچسارانی در کنکور سراسری ریاضی امسال موفق به کسب رتبه اول منطقه سوم و رتبه 24 کشور شد. به همین منظور گفتگویی کوتاه با این دانش آموز نخبه هم استانی انجام دادیم:


صبح ابری: چه عواملی باعث موفقیت شما در کنکور امسال شد؟


شیوخ: تلاش، تداوم و تداوم و ناامید نشدن در مسیر.


صبح ابری: چقدر در روز مطالعه می کردید؟

شیخی: در فصول مختلف سال متفاوت بود، اما به طور متوسط ​​روزی 8 تا 10 ساعت مطالعه می کردم.


صبح ابری: نقش خانواده در این موفقیت چه بود؟


شیوخ: زیاد. خانواده ام سعی کردند محیطی آرام و مناسب برایم فراهم کنند تا بتوانم به نتیجه مطلوب برسم. از خانواده ام به خاطر همه زحماتشان تشکر می کنم.


صبح ابری: اوقات فراغت خود را به جز درس خواندن چگونه سپری می کردید؟


شیوخ: شطرنج را به صورت نیمه حرفه ای دنبال می کنم. اخبار و مسابقات سطح جهانی را دنبال می کردم یا به تنهایی بازی می خواندم یا بازی می کردم، همچنین سعی می کردم اوقات فراغت را با خانواده ام بگذرانم.


صبح ابری: چقدر دوست داری درس بخونی؟


شیوخ: زیاد. در طول کنکور مجبور شدم یک سری دروس را مطالعه کنم که طبیعتاً برایم جالب نبود. اما سعی کردم با علاقه آنها را مطالعه کنم. اما به امید خدا یکی از بزرگترین سرگرمی های من بعد از کنکور درس خواندن در رشته های مورد علاقه ام خواهد بود.


صبح ابری: برنامه های شما برای آینده چیست؟


شیوخ: احتمالا وارد رشته مهندسی کامپیوتر خواهم شد و سعی می کنم در رشته های مرتبط با آن رشته پیشرفت کنم. البته باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد.


صبح ابری: چه توصیه ای به داوطلبان آزمون داوطلبی دارید؟


شیوخ: اگر واقعاً می خواهند مسیر آزمون داوطلبی را انتخاب کنند، حد و مرز مسیر خود را بر اساس علاقه خود تعیین کنند و اینطور آرام نگیرند. درست است که ممکن است بارها شرایط چندان مساعدی نداشته باشند، اما اگر به هدف خود اطمینان دارند، باید این سختی ها را تحمل کنند.


صبح ابری: چقدر وقت خود را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سپری کردید؟


شیوخ: من به طور متوسط ​​در فضای مجازی وقت می گذرانم. نه خیلی کم و نه زیاد؛ سعی کردم در این زمینه برنامه ریزی درستی داشته باشم و بیشتر وقتم را صرف کارهای مفید می کردم و سعی می کردم از موضوعاتی که ذهنم را به خود مشغول کرده دوری کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید