پشتکار و کار شبانه روزی باعث شد در کنکور موفق شوم


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887433

فرناز حسن زاده که رتبه اول کنکور سراسری علوم تجربی شهرک بویراحمد را کسب کرده است به تشریح برنامه ها و اقداماتی که منجر به موفقیتش در کنکور شد گفت: پشتکار و تلاش شبانه روزی باعث موفقیت من در ورودی شد. معاینه.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرناز حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس درباره رمز موفقیت خود در کسب رتبه اول کنکور سراری در رشته علوم تجربی گفت: با تلاش و تلاش و کسب رتبه های مشابه در کنکور. و همچنین سطوح بالا، من انتظار کسب رتبه را دارم. تک رقمی داشتم

وی با اشاره به کنکور مشترک و اینکه پس از مقایسه درصدها با پاسخنامه و کسب عملکرد خوب، انتظار کسب این رتبه وجود داشت، گفت: خانواده ام با شنیدن خبر موفقیت من خوشحال شدند و این موفقیت را به من تبریک گفتند. قهرمانی کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات علمی کشوری نام استان کهگیلویه و بویراحمد را در بالاترین رتبه ها قرار می دهد.

حسن زاده دانش آموزان را به تلاش و موفقیت بیشتر توصیه کرد و گفت: این موفقیت با برنامه ریزی و انضباط حاصل می شود و قبل از هر چیز دانش آموزان باید تلاش کنند و فقط به کلاس های کنکور، خانواده و غیره متکی نباشند.

وی گفت: در نهایت خانواده و اطرافیان از تلاش و پشتکار و زمانی که این کار را انجام دادند باخبر شدند و این انتظار وجود داشت که نمره تک رقمی بگیریم و موفقیت حاصل تلاش یکساله نیست. . ، اما آمادگی برای آزمون دانش آموزی و موفقیت در آن از پایه دهم تلاش شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید