تله کودک «جنگل سوخته» ساخته شد/ ضبط اجرای صحنه ای نمایش جوان در کرج

ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806440

حمیدرضا نعیم حسنی گفت: تئاتر کودک «جنگل سوخته» با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ساخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از « تیتریک » ; تئاتر کودک «جنگل سوخته» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیم حسنی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ساخته شده است.

کارگردان این نمایش در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: موضوع این نمایش تعدیل الگوی مصرف و استفاده صحیح از منابع طبیعی است که در فضایی روایی و آموزنده به کودکان آموزش داده می شود و به چشم مخاطب خاص خود می رسد. “.

حمیدرضا نعیم حسنی ادامه داد: نمایش «جنگل سوخته» داستان جنگلی را روایت می کند که بر اثر صاعقه مشتعل می شود و اهالی جنگل به دنبال مقصر هستند.

وی افزود: در نهایت قهرمانی به نام لئو را عامل این حادثه می دانند و برای وی پرونده قضایی تشکیل می شود. این اتفاق می افتد.

نعیم حسنی گفت: فرناز پیش قدم، آرمین دهگانی، لیدا صادقی دهکردی، آیدا گودرزی، پوریا پروینی و حمیدرضا نعیم حسنی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و حسین فلا تنظیم و ساخت موسیقی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: نمایش “جنگل سوخته” قبل از تولید در آذر و دی ماه 1400 روی صحنه رفت و بالغ بر 35 اجرای صحنه ای را در کرج به ثبت رساند که رکوردی بی سابقه برای تعطیلی تاج و عدم حمایت بود.

علاقه مندان برای دیدن این تله تئاتر می توانند به صفحه اینستاگرام Namayesh.koodak.kharaj که برای عموم آزاد است مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید