نمایش عاشورایی دیگری در کرج روی صحنه می رود/ ادامه اجرای 2 دهه ایام محرم


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890320

حمیدرضا نعیم حسنی گفت: یک تئاتر مذهبی عاشورایی دیگر با موضوع شهادت طفلان مسلم به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیم حسنی از 5 تا 31 مردادماه در نقاط مختلف کرج روی صحنه می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; تئاتر مذهبی «عاشورائی دیگر» با موضوع شهادت طفلان مسلم به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعم حسنی از 5 تا 10 مردادماه در نقاط مختلف کرج روی صحنه می رود.

حمیدرضا نعیم حسنی کارگردان این اجرا در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: بیست و دومین سال اجرای نمایش مذهبی «عاشورائی دیگر» طی 6 روز پایانی مرداد ماه در کرج روی صحنه می رود.

وی ادامه داد: این کار بیش از دو دهه است که هر ساله در ایام محرم در شهر کرج انجام می شود.

نعیم حسنی افزود: پنج فرهنگسرا برای استفاده از این برنامه شهروندان را می پذیرند.

کارگردان این نمایش تصریح کرد: نمایش های مذهبی با توجه به اینکه ریشه در سنت و آیین دارد مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: این نمایش ها اگر در مسیر درست و بر اساس واقعیت های تاریخی اجرا شوند، به نوعی ارائه یک رویداد خاص در برهه ای از تاریخ گذشته است که امروز برای مخاطبان روایت می شود.

نعیم حسنی ادامه داد: این تولیدات تنها برگرفته از آثار، ادبیات کهن، داستان ها و سنت های نقل شده از گذشته است و در برخی موارد از جنبه های مدرن و نمایشی برای جذابیت اثر استفاده می شود.

این هنرمند افزود: فرناز پیش قدم، محمدمهدی چرخا، آرمین دهگانی، پوریا پروینی، حمیدرضا نعیم حسنی بازیگران این نمایش هستند و لیدا صادقی دهکردی دستیار و مشاور کارگردان است.

نعیم حسنی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی عزیزانی که در ارائه این نمایش شرکت کردند به ویژه محسن برجی معاونت فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج، وحید قاسمی وند رئیس اداره قرآن و عترت امیر اشتری معاونت محترم تشکر می کنم. مدیر فرهنگی سازمان، حسن صیمی، رئیس افتخاری توسعه و منابع.

605c47cb d0b1 42ab 998f 4ea43a0ed96a خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید