تمام سرزمین های ملی استان مارکازی بر اساس عکس های سال 1942 شناسایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالحسین محمدی ، مدیرکل منابع طبیعی و مدیریت آب استان مرکزی ، در مصاحبه با دیار آفتاب ؛ وی در مورد برخی درگیری های کشاورزان با سازمان منابع طبیعی گفت: اراضی ملی که در استان داریم به طور کامل مشخص شده است ، در شناسایی این اراضی ، برگ ها را شناسایی کرده و اراضی ملی و کشاورزی را شناسایی کرده ایم. قدیمی ها این زمین ها را کشت می کردند ، بنابراین قانونگذار روند اعتراض را مشخص کرد.

وی ادامه داد: یکی از راه های مقابله با اعتراضات ، شعبه های خاصی است که در مرکز استان ، شعب یک ، پنج و هفت ، خواسته های همه معترضان را در نظر می گیرند و این افراد می توانند از طریق این مراجع نظارت کنند. “

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی نیز افزود: موضوع حل مداخله یکی از مسائلی است که از طریق مسائل زمینی سازمان جهاد کشاورزی پیگیری می شود ، این روند در حال حاضر در استان و جهاد آغاز شده است. درگیری های کشاورزی در حال حل و فصل است.

محمدی افزود: این کمیسیون متشکل از 5 عضو است و منابع طبیعی یکی از اعضای آن است که حل اختلافات در این کمیسیون هم به نفع کشاورزان است تا آنها به صورت جداگانه شکایت نکنند و متحمل هزینه نشوند و این به نفع دولت که وظیفه این موضوع را فوراً روشن می کند.

وی در ادامه بیان کرد: اراضی ملی شامل کوه ها ، تپه ها و دشت هایی است که مساحت آنها با عکس های هوایی سال 1942 و اثرات کشت مشخص می شود ، به طوری که زمین هایی که در این سال ها زیر کشت رفته است مشخص می شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی افزود: قضاوت در مورد تصمیم گیری قاضی. «همچنین باید طبق نظریه کارشناسی زمین هایی که امسال زیر کشت قرار گرفته اند ، از طبقه اراضی ملی حذف و حذف شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید