تمدید اعتبار بیمه بازنشستگان دولت به هیچ وجه نیازمند مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان نیست

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران:

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تمدید اعتبار بیمه بازنشستگان دولت به هیچ وجه نیازمند مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان نیست.



به گزارش خبرگزاری موج، جمشید شایانفر در گفت‌وگویی گفت: در صندوق کارکنان دولت حدود ۱۲ هزار موسسه بیمه‌گذار داریم و روند اعتباردهی به بیمه کارکنان دولت به این ترتیب است که به ازای هر لیست حق بیمه‌ای که در انتهای ماه از طرف موسسه بیمه‌گذار برای بیمه سلامت ارسال می‌شود، سامانه‌های بیمه به صورت خودکار ۲ ماه اعتبار بیمه شده را افزایش می‌دهد.

مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، افزود: نکته حائز اهمیت در این زمینه، این است که اعتبار بیمه کارمندان دولت به پرداخت حق بیمه منوط نشده و صرفا ارسال لیست در پایان ماه موردتاکید است؛ بنابراین انتظار می‌رود لیست موردنظر در موعد مقرر به بیمه ارسال شود؛ لذا تمدید اعتبار بیمه کارمندان دولت به هیچ وجه نیازمند مراجعه حضوری آنها به دفاتر پیشخوان نیست.

وی تصریح کرد: در شهریور سال جاری از حدود  ۱۲ هزار موسسه بیمه‌گذار صرفا ۶۰ موسسه لیست را به‌موقع ارسال نکرده‌اند، به‌عبارت دیگر ۹۹/۵ درصد بیمه‌گذاران به‌موقع لیست حق بیمه کارکنان خود را ارسال کرده‌اند و فقط ۰/۵ درصد آنها به موقع فایل حق بیمه را برای بیمه ارسال نکرده‌اند. در راستای خدمت‌رسانی بهینه به تمامی بیمه‌شدگان صندوق کارکنان دولت از تمام مؤسسات بیمه‌گذار درخواست می‌شود به‌موقع و در پایان هر ماه لیست حق بیمه کارکنان خود را به بیمه سلامت ارسال کنند.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید