بررسی سوابق پرداخت بیمه نامه نیازی به مراجعه حضوری ندارد


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907584

محمد خیاطی گفت: بیمه شدگان این سازمان برای اطلاع از سوابق پرداختی بیمه خود نیازی به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی ندارند و می توانند هنگام بررسی پرداخت بیمه نامه، مشکلات سوابق و یا مفقود شدن بخشی از سوابق پرداخت بیمه را در سامانه خدمات آفلاین آن سازمان پیگیری کنند. سوابق.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، محمد حیاتی مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی سوابق، بررسی دقیق حقوق، بررسی سمت و بررسی میانگین حقوق در دو سال اخیر و همچنین سوابق اعلامی. به موسسات، در سامانه آفلاین سازمان تامین اجتماعی، خدمات سازمان تامین اجتماعی به صورت رایگان ارائه می شود و بیمه شدگان می توانند پس از ثبت نام در این سامانه به آدرس استامین، پرونده بیمه خود را در قالب های مختلف مشاهده و دریافت کنند. ir از طریق خدمات بیمه شده / ثبت و انتخاب گزینه های مناسب

وی با بیان اینکه اعتراض به سوابق موجود و یا اعتراض به سوابق موجود از طریق این سامانه قابل ثبت و پیگیری است، افزود: بیمه شدگان می توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان، سوابق پرداخت حق بیمه خود را بررسی و پس از بررسی سوابق، در صورت نیاز مغایرت یا مشکلات مربوط به روزهای کاری (روزهای کاری کسری) از طریق منوی بیمه شده / ثبت خدمات / اعتراض به سوابق دارای کسری کار با انتخاب ردیف دارای خطا و استفاده از دکمه ویرایش درخواست خود را ثبت کنید و پس از اطمینان از اینکه روزهای کاری صحیح است، کلید تایید را انتخاب کنید تا درخواست تایید و تعیین تکلیف سوابق به صورت الکترونیکی به شعبه مربوطه ارسال شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اضافه کرد: در این سامانه اعتراض به سوابق موجود نیز قابل طرح است و در صورتی که بیمه شدگان بخشی یا تمام سوابق مربوط به یک کارگاه (شعبه) را در سامانه نشان ندهند. می تواند از طریق منوی بیمه شدگان / خدمات ثبت نام / اعتراض شکایت کند برای سوابق موجود، فرم مربوط به اطلاعات سوابق خود را پر کرده و پس از انتخاب کلید تایید، به ثبت درخواست خود ادامه دهید و کد پیگیری دریافت کنید. سپس از طریق کد پیگیری دریافتی (در زمان ثبت درخواست) در مورد پیگیری اعتراض خود از طریق Menu My Social Security / My Claims و از کلید اقدام استفاده کنید.

خیاطی گفت: در برخی موارد برخی سازمان ها، نهادها، ارگان های دولتی و… بیمه شدگان موظفند سوابق بیمه ای خود را گزارش دهند. در این موارد و برای اعلام سابقه سازمان ها و مؤسسات، بیمه شده می تواند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان، وارد منوی بیمه شده / خدمات سابقه / اطلاعیه سابقه مؤسسات شود و نوع اظهار سابقه را انتخاب کند. و بر روی گزینه ارسال به صندوق شخصی کلیک کنید و سپس وارد منوی تامین اجتماعی من / صندوق شخصی من شوید و خط مربوط به سابقه درخواستی خود را انتخاب کنید و با استفاده از کلید عملیات و صدور مجوز درخواست مدت اعتبار رکورد شما؛ در این صورت سیستم یک کد 12 رقمی به این درخواست اختصاص می دهد.

وی افزود: بیمه شده می تواند کد 12 رقمی را همراه با کد ملی خود در اختیار مراجع ذیربط (سازمان ها، نهادها و …) قرار دهد. و رمز عبور، بررسی کلیه سوابق بیمه شده و دریافت نسخه چاپی در صورت لزوم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در صورت داشتن ابهام یا مشکل در زمینه خدمات غیبت می توانند با شماره تلفن 1420 مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان تماس بگیرند. در هر زمانی از روز و هفت روز هفته

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید