تمدید یک هفته ای محدودیت تاج شاهین شهر / غیبت کلیه مدارس ابتدایی این شهرستان یک هفته دیگر


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809547

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه اعلام کرد:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از تمدید یک هفته ای سقف تاج به دلیل وضعیت قرمز در این شهرستان خبر داد و گفت: مصوب شد تمامی مدارس ابتدایی شاهین شهر و میمه یک هفته دیگر غیبت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی پارسا در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با اشاره به تشکیل ستاد تاج شاهین شهر و میمه گفت: در جلسه ستاد شاهین شهر و میمه مصوب شد که تمامی مدارس ابتدایی شاهین شهر و میمه به دلیل وضعیت تاج قرمز یک هفته دیگر غیبت داشته باشند. اما مهدکودک ها به شدت از دستورالعمل ها پیروی می کنند. توالت ها باز هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه افزود: دبیرستان اول و دوم شخصی است، بنابراین اگر در یک کلاس دو یا چند نفر به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا شوند، این کلاس 2 روز غیبت می کند و در صورت دو کلاس، اگر یک مدرسه باشد. غایب به این ترتیب این مدرسه 2 روز غیبت می کند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ولی عهد در شهرستان، روسای ادارات، بانک ها و کارکنانی که مراسمی را بدون رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

پارسا تشکیل کمیته پزشکی در ستاد کرونا برای آماده سازی و هماهنگی سامانه شهرستان برای درمان و پذیرش و بستری بیماران مبتلا به تاج در اسرع وقت و سایر مصوبات ستاد تاج و تخت شهرستان را برشمرد و افزود: پروتکل های بهداشتی و نسبت به پلمپ سایت اقدام نمایید.

وی با تاکید بر اینکه صدور مجوز جدید برای برگزاری هر گونه همایش و مراسم در هفته آینده ممنوع است، خاطرنشان کرد: عبور از قله ششم تاج با کمترین تلفات، همکاری و حمایت همه شهروندان از طریق اقدامات بهداشتی اعم از واکسیناسیون، ماسک و نگهداری فاصله اجتماعی بسیار مهم است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید