غیبت دو روز آینده کلیه مدارس شهر تهران/ کار از راه دور برخی از کارکنان در گروه های حساس و پرخطر

ساعت: 14:23
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921592

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از عدم حضور تمامی مقاطع تحصیلی و تعطیلی پیش دبستانی ها و مهدکودک های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس تا دو روز آینده خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای زوج و فرد در این دو روز درب منازل تحویل داده می شود و در تهران اجرا می شود و کارکنان گروه های حساس و پرخطر این روزها به صورت دورکاری مشغول به کار هستند.

عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ضمن تشریح مصوبات کارگروه اضطراری آلودگی هوا استان تهران گفت: مقرر شد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه استان تهران به جز پارادی، دماوند و فیروزکوه، مهدهای کودک و پیش دبستانی به صورت غیرحضوری فعالیت کنند.

وی همچنین از تعطیلی مهدکودک ها و پیش دبستانی های استان تهران فردا خبر داد و گفت: فعالیت های ورزشی در فضای باز نیز برای فردا و پس فردا ممنوع است. طرح زوج و فرد در این دو روز از درب منازل تهران اجرا می‌شود و فروش مجوزهای طرح روزانه و تردد از سوی شهرداری تهران تا روز سه‌شنبه ممنوع می‌شود. کارخانجات شن و ماسه نیز تا روز چهارشنبه تعطیل خواهند بود.

مطابق با معاون امور عمرانی استانداری تهران؛ بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا برخی از کارکنانی که در گروه های حساس و مخاطره آمیز از جمله زنان باردار، کارمندانی که دارای فرزندان سنین دبستان و زیر شش سال هستند، کلیه کارکنان بالای 50 سال، کارمندان مبتلا به بیماری های قلبی، ریوی و تنفسی، بیماران دیابتی و روماتیسمی و سایر بیماران، همچنین افراد مبتلا به فشار خون بالا و کارکنان سرطانی خواهند بود. امروز از دورکاری استفاده کنید

ملکی در پایان تصریح کرد: اکنون در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داریم و شهروندان باید به شرایط سلف سرویس توجه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید