تمسخر شدید جمهوری اسلامی به حامیان ریاست جمهوری/ امتحانات الهی تا کی ادامه دارد؟

تمسخر شدید جمهوری اسلامی به حامیان ریاست جمهوری/ امتحانات الهی تا کی ادامه دارد؟

روز جدید روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: همه توقع دارند به اندازه ای که برای حق بیمه پرداخت کرده اند دریافت کنند و حق هم دارند چگونه پله ها را از جیب دیگران برگردانیم؟

همان افرادی که در دولت قبل اتفاقات غیرمنتظره را ناشی از بی تفاوتی دولت می دانستند، امروز از قبول مسئولیت خودداری می کنند و می گویند امتحان الهی است انگار که افسران واحد امتحان هستند!

خب کارشناسان الهی لطفا بفرمایید ماجرای غم انگیز و اعمال نادرست افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باعث ورود به امتحانات الهی هم می شود؟ چطور دولت قانون و نظر مجلس را نادیده می گیرد و به فریاد حقوق دانان گوش نمی دهد؟ این هم جزو امتحاناته؟ خرداد که ماه امتحانات بود جای خود را به تیر داد. آیا مستمری بگیران باید در این ماه گرم بیرون بمانند؟ این باید یک تست تمرینی باشد، نه؟!

واقعا خداوند به این دولت فرصت داده است. او باید این را به آنها بگوید، همه صدای او را خواهند شنید. بگوید شانس آوردی با آدم های فوق العاده آبرومندی وگرنه اگر مثل مخالفان روحانی بودند قصه های 96 و 98 تکرار می شد! اما الحمدلله نجیبند صاحبان حقی که دادند در آرامش می خواهند. اعمال قانون را رعایت کرده و در صورت عدم ادامه امتحانات تا شهریور ماه، طبق تصمیم دادگاه عالی حق را به مالک برگردانید!

کمیسیون تطبیق مجلس نیز مصوبه دولت را غیرقانونی اعلام کرد. آیا می توانید به من بگویید که اصرار بر حکم غیر قانونی هم امتحان الهی است؟ آیا کارمندان دولت امتحان می دهند یا مستمری بگیران؟

شما که اهل اسرار و اسرار هستید و از امور غیبی مطلع هستید، می توانید بگویید کاهش ارزش پول ملی «تا الان» در برنامه امتحانات هم هست؟ با یک رقم مشخص در ماه قبل چقدر قدرت خرید داشتیم و امروز چقدر در وزن گریدها محاسبه می شود یا خیر؟ یک سؤال دیگر؛ آیا عدم تصویب مصوبه تامین اجتماعی و افزایش معکوس دستمزد مصداق دوری مردم از اموالشان نیست؟ همه توقع دارند به اندازه ای که برای بیمه پرداخت کرده اند دریافت کنند و حق هم دارند پله ها چگونه از جیب دیگران می چرخند؟

راستی وقتی امسال حق بیمه را با نرخ روز دریافت می کنید با رقم پایه 4 میلیون و 175 هزار تومان چرا با نرخ پارسال 2 میلیون و 650 هزار تومان + 10 درصد پرداخت می کنید؟ آیا نمی توانید همان نرخ سال گذشته را به اضافه 10 درصد دریافت کنید؟ میشه بگید چرا کنتور و معیار پرداخت شما بر اساس دریافت مبلغ نیست؟ آیا اینها همه امتحان الهی است؟ شما جواب بدید یا باید از فرشتگان خدا بپرسیم!

دیدگاهتان را بنویسید