تمسخر شدید رویانیان به قربانزاده

وی در خصوص شرایط استقلال به ویژه وضعیت فتح الله زاده اظهار داشت: این بدهی ها واقعا به گردن فتح الله زاده افتاد و او به نوعی وارد چاه عمیقی شد به خصوص که با آمدنش این اتفاق افتاد و باعث شد بیشتر غرق شود فتح الله زاده. سال ها برای استقلال زحمت کشیده است و ما مدیران سابق پرسپولیس از دیدن او خوشحال نیستیم. در سال هایی که هیچ مدیری جرأت نمی کرد مدیریت استقلال را بپذیرد، فتح الله جلو آمد و به باشگاه آمد و من تعجب می کنم این چه خصوصی سازی بود که این همه حاشیه ایجاد کرد و فتح الله زاده استعفا داد. بده و بدهی استرامانچونی بدهی این باشگاه را ادامه می دهد ما اصلا نفهمیدیم پول بورس کی وارد باشگاه شد و با آن چه کردند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس با توجه به اینکه خیلی ها می گویند چهره فتح الله زاده در بین هواداران استقلال خراب شده است، تصریح کرد: با سابقه خوبی که در مدیریت دارد وجهه او هرگز خراب نمی شود، اما این را هم فرض کنیم که از نظر اخلاقی آسیب دیده است و نیاز داریم. تا مدیرانی مثل او پیدا کنند.

رویانیان درباره اینکه اگر به جای فتح الله زاده بود با قربان زاده چگونه برخورد می کرد، اذعان کرد: خدا را شکر جای هیچ کدام از این دو مدیرعامل نیستم اما اگر جای فتح الله زاده بودم مشکل اصلی را حل می کردم. از جمله مهمترین آنها خواست استراماچونی برای استقلال بود. او به راحتی می توانست از پرونده استراماچونی عبور کند، می توانست به نوعی فضای داخلی را مدیریت کند. حذف از آسیا بزرگترین چالشی بود که نصیب استقلال شد و آخرین ضربه بر سر راه بود.

وی ادامه داد: برای من قابل توجه است که قربان زاده در امور استقلال و پرسپولیس دخالت زیادی می کند و آیا در تمام شرکت های خصوصی به اندازه استقلال و پرسپولیس وقت می گذراند؟ در واقع این سازمان خصوصی سازی را بیشتر از وزارت ورزش در هیات مدیره دو باشگاه می بینیم. و این هم ضعف مدیریت ورزشی ماست.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پایان گفت: با اتفاقاتی که در هفته بیست و پنجم و باخت سپاهان مقابل تراکتور رخ داد، شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر شد زیرا این تیم همیشه یاد گرفته است که در دیدارهای سخت بهتر عمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید