تناقض مسئولان شهرداری و پلیس!/ بالاخره معابر تهران دچار آبگرفتگی شد یا خیر؟

ساعت: 17:13
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780184

با وجود اظهارات و تاکید مدیران شهری مبنی بر آبگرفتگی هیچ نقطه ای از تهران، مشاهدات شهروندان و دیگر صحبت های مسئولان این گفته را تکذیب می کند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تهران پرس; صبح امروز عسگر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: هیچ نقطه ای از شهر تهران دچار سیل نشده و نیروهای شهرداری از شب گذشته در آماده باش هستند.

شهردار افزود: تاکنون هیچ تجمع یا سیل گزارش نشده است. البته مسیل ها و کانال های اصلی آبگرفتگی ندارند.

عطایی با بیان اینکه در صورت سیلابی شدن مسیل های اصلی مشکلات بزرگی به وجود می آید، بیان کرد: سیلاب هایی که مشاهده می شود در 10 هزار رودخانه سطحی شهرستان است که عرضی بوده و به سرعت رفع می شود. سیل در هنگام سیلابی شدن زیر نهرها رخ نمی دهد و با حضور عوامل شهرداری به سرعت رفع می شود. در حال حاضر 5 لایروبی در تهران فعال است و قرار است تا 14 لایروبی دیگر وارد سامانه شهرداری شود.

این اظهارات در سایت شهرداری قرار گرفت و ساعتی بعد سرهنگ حمید حمیدی، رئیس پلیس راه تهران از جاری شدن سیل شدید در بزرگراه خبر داد و گفت: چندین سیل شدید در منطقه زین الدین رخ داده است.

وی ادامه داد: این سیلاب شدید که در سطح جاده ها سرایت کرد باعث کندی تردد در این قسمت و ایجاد ازدحام ترافیکی در این منطقه شد. آنها سعی کردند از تصادف خودرو بر اثر این سیل جلوگیری کنند و موتورسواران به دلیل لغزنده بودن جاده با زمین برخورد نکرده و ترافیک بیشتری ایجاد نکردند.

با توجه به افزایش ترافیک شهر تهران در یک ماه گذشته، انتظارات مدیریت شهری برای جلوگیری از سیلاب برای جلوگیری از تشدید ترافیک در پایتخت بیشتر بود، اما آنچه امروز شاهد آن بودیم، مغایرت اظهارات شهرداری با مشاهدات و اظهارات بود. توسط پلیس کلان شهر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید