تنیس ایران خود را برای فصل سرد آماده می کند/ در انتظار رویداد مهیج جام حذفی در کیش

ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785459

رئیس کمیسیون تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس در اختتامیه لیگ تنیس بانوان

مراسم اختتامیه لیگ تنیس بانوان با حضور احمد راستین رئیس کمیسیون تربیت بدنی در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رقابت 25 تیمی لیگ تنیس بانوان در آکادمی تنیس مومن زاده اصفهان با قهرمانی یک بر یک البرز همراه بود و تیم هیات فارس عنوان دوم را به خود اختصاص داد.

تعداد تیم های حاضر در لیگ تنیس کشور که با کیفیت مسابقات و مسابقات جذاب همراه بود نمادی از پیشرفت تنیس بانوان ایران را به منصه ظهور رساند.

از سوی دیگر حضور موفق تنیسورهای بزرگسال در این رویداد چشمگیر بود که رقابت خوبی از خود به جای گذاشت.

حضور احمد راستين نماينده ورزش مجلس شوراي اسلامي كه رياست كميسيون فرهنگي آموزش كميسيون فرهنگي را به عنوان كميته ورزشي كشور برعهده دارد از نکات قابل توجه اين مراسم بود.

تنیس کشور در دو سال گذشته علاوه بر بودجه های مصوب، از حمایت نمایندگان برای افزایش بودجه برخوردار است که به گفته داوید عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس که در مراسم اختتامیه سخنرانی کرد، نقش تعیین کننده ای در اجرای آن ایفا می کند. یک فدراسیون وجود دارد.

مسلم است که فدراسیون تنیس در آستانه فصل زمستان رویدادهای مهمی از جمله لیگ کشوری تنیس بانوان و آقایان را پس از سال ها وقفه برگزار کرد. مسابقات جهانی زیر ۱۸ سال نیز در شهرهای مختلف برگزار شد.

همچنین مسابقات رده های سنی و مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی برگزار شد و لیگ تنیس ساحلی در فصل گرم سال در انزلی برگزار شد و اکنون می توان منتظر اتفاقات هیجان انگیزی از جام حذفی بود که هر ساله در فصل سرد برگزار می شود. در جزیره کیش

تنیس ایران ظرفیت خوبی برای توسعه دارد و برنامه‌های فدراسیون با وجود مشکلات سخت‌افزاری مانند کمبود زمین به خوبی پیش می‌رود و باید شرایط برای ایجاد شرایط بهتر برای دستیابی به قشر وسیع‌تری از مردم فراهم شود. تنیس ارائه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید