تهران امروز و فردا سردتر می شود

تهران امروز و فردا سردتر می شود

روز جدید : بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران امروز و فردا (14 و 16 آبان ماه) کاهش نسبی دما و در روز جمعه (16 آبان) افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، هوای تهران امروز (۵ آبان) نیمه ابری همراه با وزش باد، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید و احتمال بارندگی کوتاه مدت پیش بینی می شود.

روزهای پنجشنبه و جمعه (15 و 16 آبان) هوای تهران صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود. با توجه به عدم تحرک نسبی جو، گاهی در مناطق پرتردد غبار محلی پیش بینی می شود و از عصر روز جمعه تا شنبه (8 آبان) با نفوذ امواج باران و بروز ناپایداری جوی، افزایش ابر در برخی نقاط به ویژه شمال کشور افزایش می یابد. و ارتفاعات شمال غرب، در مناطق با بارش برف شدید و در نیمه غربی استان بارش کوتاه مدت با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. .

برای امروز و یکشنبه (14 و 9 آبان ماه) در مناطق جنوبی و غربی استان وزش باد شدید با احتمال رگبار گرد و غبار موقت پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (5 آبان) صاف تا ابری متغیر و گاهی همراه با وزش باد با حداکثر و کمینه دمای 17 و 8 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

آسمان پایتخت در روز بعد (7 آبان) صاف همراه با غبار صبحگاهی و بعد از ظهر به تدریج ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا در گرم ترین و سردترین هوا به 19 و 10 درجه سانتی گراد می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید