هواشناسی: از چهارشنبه تا جمعه در تهران 12 درجه سردتر خواهد بود

هواشناسی: از چهارشنبه تا جمعه در تهران 12 درجه سردتر خواهد بود

روز جدید بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از چهارشنبه شب تا جمعه شب (12 تا 24 آبان) کاهش محسوس دما بین 8 تا 12 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، هوای استان تهران طی دو روز آینده متغیر تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و در نقاطی به ویژه در ارتفاعات وزش باد همراه با بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

از امشب تا فردا شب (19 تا 21 آبان) در نقاط پرتردد شهری در ساعاتی معین انباشت آلاینده های محلی هوا و گرد و غبار پیش بینی می شود. وزش باد نسبتا شدید تا شدید از ابتدای چهارشنبه تا ظهر روز پنجشنبه (21 تا 23 آبان) در استان و از ظهر پنجشنبه شب تا جمعه (23 تا 24 آبان) در مناطق کوهستانی کولاک پیش بینی می شود.

همچنین با نفوذ سامانه بارشی از عصر چهارشنبه تا شب جمعه (12 تا 14 آبان) در ساعات جداگانه بارش گاهی رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات مه خفیف، بارش باران و برف. در این مدت کاهش محسوس دما به طور میانگین از 8 تا 12 درجه سانتیگراد در ارتفاعات یخبندان شبانه پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه – امین آباد با دمای 9 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (13 آبان) نیمه ابری همراه با غبار محلی، نیمه ابری و در نقاطی وزش باد با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 24 درجه سانتیگراد و چهارشنبه (21 آبان) ابری گاهی وزش باد شدید اوایل شب. رگبار و رعد و برق با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 23 درجه سانتیگراد.

دیدگاهتان را بنویسید