هوای کرمانشاه 4 درجه سردتر است

ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783298

شهناز حق پرست گفت: پیش بینی می شود دمای هوای کرمانشاه امشب در سردترین ساعت به حداقل صفر درجه سانتیگراد و در گرمترین ساعت فردا به حداکثر 15 درجه سانتیگراد برسد که 4 درجه سردتر از امروز خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهناز هاپرست در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: هوای استان امروز صاف تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: پس از این وضعیت از بعدازظهر فردا پنجشنبه تا اواخر وقت جمعه موجی ناپایدار از جو منطقه عبور می کند که در برخی ساعات دمای هوای روز را کاهش می دهد و به ویژه در نیمه شرقی استان بارش باران را به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در ارتفاعات و ارتفاعات سردسیر بارش به صورت برف مشاهده می شود و با خروج این موج از جو منطقه دمای هوا در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش محسوسی خواهد داشت، بنابراین دمای شب در اکثر نقاط مناطقی از استان زیر صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

هاپرست گفت: پیش بینی می شود دمای هوای کرمانشاه امشب در سردترین ساعت به حداقل صفر درجه سانتیگراد و در گرمترین ساعت فردا به حداکثر 15 درجه سانتیگراد برسد که 4 درجه سردتر از امروز خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید