ورود هوای سرد به کشور و کاهش دما از 3 به 6 درجه


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919259

مدیر اعزام شرکت ملی گاز ایران از ورود جبهه هوای سرد به کشور و کاهش دمای 3 تا 6 درجه ای خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا جولایی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه از هفته آینده موج جدید سرما را داریم، افزایش مصرف خانوارها نگران کننده است، بنابراین امیدواریم کنترل های بیشتری در مصرف خانوارها انجام شود. .

وی ادامه داد: بر اساس پایش های انجام شده مصرف گاز در استان های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و رضوی به دلیل برودت شدید هوا همچنان بالاست.

مدیر اعزامی شرکت ملی گاز ایران درباره ورود جبهه هوای سرد به کشور و افت 3 تا 6 درجه ای دما گفت: با توجه به شرایط کنونی احتمال می رود 100 تا 170 میلیون مترمکعب دیگر در هر روز شاهد باشیم. افزایش روزانه مصرف در بخش های مسکونی و تجاری که البته ماندگاری آن باعث افزایش مصرف گاز نیز خواهد شد.

وی در پایان با توصیه مجدد مردم به رعایت الگوی مصرف بهینه برای حفظ انتقال گاز در شبکه سراسری، گفت: با توجه به ورود این جبهه هوای سرد، این امکان در مناطق شمالی و غربی کشور وجود دارد. هموطنان شاهد کاهش بیشتر دما و در نتیجه مصرف بیشتر گاز خواهند بود لذا شایسته است با رعایت الگوی گاز از امکان تامین پایدار و مستمر گاز در تمامی نقاط کشور اطمینان حاصل شود. و مصرف انرژی و رعایت دمای آسایش (21-18 درجه سانتیگراد) برای شرکت ملی گاز ایران.

دیدگاهتان را بنویسید