کمبود دانشگاه و مدرسه برای فردا و پس فردا/جزئیات کار از راه دور دفتر تهران

کمبود دانشگاه و مدرسه برای فردا و پس فردا/جزئیات کار از راه دور دفتر تهران

دانشگاه ها و مدارس به جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند فردا و پس فردا تعطیل است و کارکنان حساس نیز می توانند از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

دقایقی پیش جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به ریاست عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تشکیل شد تا اقدامات لازم برای روزهای آینده با توجه به افزایش آلودگی هوا انجام شود. در تهران و شهرستان های استان تهران.

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در حالی دوباره تشکیل جلسه داد که بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون به طور میانگین 165 و در شرایط ناسالم و 28 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند. که 26 ایستگاه قرمز و دو ایستگاه بنفش هستند.

عابد ملکی در گفت وگو با ایسنا، به تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران پرداخت و گفت: با توجه به پایداری شرایط جوی و تشدید آلودگی هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران برگزار شد. با حضور اعضا و مقرر شد فردا و پس فردا سه شنبه و چهارشنبه 22 و 23 آذرماه کلیه دانشگاه ها و مدارس استان تهران در کلیه مقاطع تحصیلی به استثنای شهرستان های فیروزکو و دماوند غیرحضوری و غیرحضوری برگزار نمایند. کلاس های مجازی همچنین تمامی مهدهای کودک استان تهران به جز دو شهر فیروزکو و دماوند تعطیل است.

وی ادامه داد: در دو روز آینده اجرای طرح زوج و فرد از درب مانند روزهای گذشته انجام می شود و فروش روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری تهران متوقف و فروش طرح متوقف می شود. ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین عملیات کارخانه های شن و ماسه و آسفالت نیز تا دو روز آینده متوقف شده است.

وی از همه شهروندان خواست از تردد غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز از ماسک N95 استفاده کنند. همچنین دورکاری ادارات استان تهران برای گروه های حساس و پرخطر شامل زنان باردار، مادران دارای فرزند در مقطع ابتدایی و زیر شش سال، بیماران قلبی، ریوی و تنفسی، کلیه کارکنان بالای 50 سال اجرا می شود. و همچنین کارکنان سرطان.

دیدگاهتان را بنویسید