تهران تا چهارشنبه برف می بارد/ 178.3 میلی متر باران در 24 ساعت گذشته در پایتخت باریده است.


ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919872

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش باران و برف از امروز تا چهارشنبه ادامه دارد و کاهش دما در شب پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس نقشه های هواشناسی استان تهران، تا روز چهارشنبه 18 دی ماه در برخی مناطق استان به ویژه نیمه شمالی با وقفه سامانه بارشی، نیمه ابری تا ابری و در ساعات ایزوله بارش پراکنده باران گاهی همراه با برف همراه است. و در ارتفاعات برف .گاهی با پدیده کولاک و مه پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، کاهش دمای شبانه را در اکثر نقاط استان به ویژه نواحی مرتفع شاهد خواهیم بود و پیش بینی می شود تا پایان هفته ادامه داشته باشد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای 8- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

آسمان تهران فردا ۱۴ آذر نیمه ابری تا ابری، وزش باد ملایم در نقاطی با حداقل دمای ۱- و حداکثر ۹ درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه ۱۵ آذر نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی به تدریج افزایش ابر. و گاهی وزش باد ملایم با احتمال رگبار پراکنده در شب با حداقل دمای صفر درجه و حداکثر 9 درجه سانتیگراد.

طی شبانه روز گذشته 178.3 میلی متر باران در تهران باریده است

همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در 24 ساعت گذشته 178.3 میلی متر بارندگی در تهران ثبت شد و بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه شمیرانات – اقدسیه با نرخ 19.4 میلی متر بود.

دیدگاهتان را بنویسید