تهیه نقشه های سه بعدی از فضاهای زیرزمینی شهر تهران


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902963

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: نقشه های سه بعدی از فضاهای زیرزمینی شهر تهران از اولویت های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است که در این راستا این موضوع در دستور کار معاونت قرار گرفت. حفاظت غیر فعال سازمان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن فصیح معاون حفاظت غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران گفت: نقشه های سه بعدی از فضاهای زیرزمینی شهر تهران از اولویت های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است، لذا این موضوع در دستور کار معاونت قرار گرفت. حفاظت منفعل سازمان

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه تهیه این گونه نقشه ها تاثیر زیادی در مدیریت بحران پس از حوادثی مانند زلزله خواهد داشت، گفت: در این راستا جلسه ای با عنوان بررسی بند سه برگزار شد. طرح مدیریت بحران عملیاتی و طرح واکنش اضطراری در مترو و فضای زیرزمینی برای تهیه لایه‌های جغرافیایی سه‌بعدی که در آن نمایندگان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهران و این شرکت حضور داشتند. برای راه آهن حومه ای و سازمان مشاوره فنی و مهندسی تهران.

محمدحسن فصیح با اشاره به موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: بحث و بررسی و موضوعات مربوط به تهیه این نقشه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و همچنین در این جلسه مقرر شد اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را در این خصوص به اشتراک بگذارند. طرح عملیاتی مدیریت بحران و طرح واکنش اعلام کرد وضعیت اضطراری مترو و فضاهای زیرزمینی به تصویب شورای شهر تهران رسیده است.

به گزارش معاونت دفاعی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در نهایت مقرر شد شرکت راه آهن تهران جمع بندی نهایی را برای تغییر صورتجلسه انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید