تور سپاهان در جستجوی پرسپولیس

در همان روزی که پرسپولیس مقابل الدیل در ورزشگاه آزادی شکست خورد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، خبر ناراحت کننده دیگری به گوش این باشگاه پرطرفدار رسید. اخباری مبنی بر اخطار یا تذکر گئورگی گلسیانی به باشگاه مبنی بر عدم پرداخت مطالباتش. توجه داشته باشید که حدود 15، 16 روز پیش باشگاه پرسپولیس آن را جدی نگرفت و تا بازی با الدحیل به درخواست مدافع گرجستانی خود توجهی نکرد.
چندین نکته در قوانین وجود دارد. اولاً اگر باشگاه به تذکر بازیکن یا مربی خود توجه نکرد، می تواند با مدارکی که دارد قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند و به عنوان بازیکن آزاد به تیم جدیدی برود. البته به شرطی که مهلت قانونی نقل و انتقالات تمام نشده باشد. در غیر این صورت بازیکن با همان فسخ یک طرفه باید تا شروع پنجره نقل و انتقالات بعدی صبر کند و سپس با یک باشگاه جدید قرارداد ببندد.
گلسیانی تذکر داد و تا بازی با الدیل هیچ کس به آن رسیدگی نکرد. اما او در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل هوادار قرار داشت. اکنون اطلاعیه قبلی او به طور خودکار حذف شده و اعتبار خود را از دست داده است. قانون می گوید که اگر بازیکنی اطلاع دهد به این معنی است که از شرایطش در باشگاهی که در آن بازی می کند راضی نیست، اگر در ترکیب قرار بگیرد و وارد زمین شود یا حتی در لیست بازی قرار بگیرد به این معنی است که از شرایطش راضی است. موقعیت. بنابراین، در صورت اطلاع اول گلسیانی، او در حال حاضر حق فسخ یکطرفه قرارداد را ندارد و البته ممکن است باشگاه بتواند او را ببرد و بخشی از قرارداد او را در یکی دو روز منتهی به یک یا دو روز منتهی به قرارداد بپردازد. بازی با هواداران
اما هشدار گلسیانی را باید جدی گرفت. و در شرایطی که پرسپولیس تا پایان فصل مرتضی پورعلیگنجی را به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی از دست داد و مدافعانی مانند فرشاد فرجی و وحدت خاناف در حدی نیستند که خواسته های یحیی را در قسمت دفاعی برآورده کنند. به همین دلیل حفظ گلچیانی و رسیدگی به مشکلات مالی او که البته حق هر بازیکنی است برای پرسپولیس بیش از نان شب ضروری است. به خصوص در شرایطی که چندین تیم رقیب در خط دفاعی با مشکل مواجه شده اند و چه بهتر از خروج یک مدافع گرجستانی از پرسپولیس.

گلسیانی سابقه بازی در سپاهان را دارد و خاطرات خوبی از بازی در اصفهان دارد. سپاهان در مرکز خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه است و چاره ای جز تغییر پست بازیکنان ندارد. به همین دلیل محمد قربانی در 2 بازی اخیر مقابل الاتحاد و مس رفسنجان از خط هافبک به مرکز خط دفاعی منتقل شد و در آن نقطه از زمین بازی کرد. محمد دانشگر، هادی محمدی و سیاوش یزدانی تنها مدافعان میانی متخصص سپاهان هستند و مورایس به بازیکن چهارمی نیاز دارد تا بتواند در صورت نیاز آن منطقه از زمین را سازماندهی کند.
جدایی این نوجوان برزیلی و تغییرات مدیریتی در سپاهان باعث شده تا این تیم مدعی حضور پرقدرت در بازار نقل و انتقالات از هم اکنون فعالیت خود را آغاز کند. یکی از اقداماتی که گفته می شود سپاهانی ها در نظر دارند، شکار گلسیانی است. مدافعی که از شرایطش در پرسپولیس و البته سپاهان راضی نیست، می تواند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کند. پول سپاهان نقدی است و گلسیانی در تمام مدت حضورش در این تیم هرگز نکول در حق خود نداشته است. همه این ها دست به دست هم می دهند تا سپاهان به گزینه ای ایده آل برای گلسیانی تبدیل شود. مدافعی که پرسپولیس آن را خیلی راحت از دست نمی دهد، مگر اینکه بی اهمیتی کار را به درویش و گل محمدی بدهد. شاید در این مقطع این موضوع از سوی سپاهان تکذیب شود اما تا زمانی که این اتفاق نیفتد مردم حرفی نزنند.