توزیع 1500 بسته معیشتی بین خانواده های آسیب پذیر شهرستان نور


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807281

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت؛

نعمت اسدی گفت: 1500 بسته معیشتی با مشارکت خیرین به ارزش حدود یک میلیارد تن به خانواده های آسیب پذیر شهرستان نور اهدا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید نعمت اسد در جمع خبرنگاران بلاغ با اشاره به دهه مبارک فجر با گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اظهار داشت: در رویان ایزدشهر نور 13 برنامه در بلده و 43 برنامه در شمستان اجرا می شود.


وی با اشاره به برنامه های شاخص دهه فجر گفت: 1500 بسته معیشتی با برنج، مرغ، ماکارونی و… با مشارکت ادارات خیریه، نهادها، کمیته های حمایتی، اقشار و … در مجموع حدود یک میلیارد تومان از خانواده های آسیب پذیر اهدا می شود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به برنامه ریزی برای افتتاح هفت پروژه و 12 برنامه به مدت 12 شب در شهرستان نور افزود: 18 منزل مسکونی در سطح 23 متر مربع در شهرستان نور تکمیل و به مناسبت های مختلف افتتاح شد. 5 خانه حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند که تا پایان سال تکمیل می شود.


این مقام مسئول با اشاره به رهبری جهاد تبیان مبنی بر اینکه کارها باید با رویکرد جهاد تبیان و ایجاد امید انجام شود، افزود: نسل جوان ما نسلی انقلابی، متدین و جهادگر است اما دشمن بیرونی با ایجاد شبهه در فضای مجازی به دنبال ایجاد نفاق است.

اسد با اشاره به دستاوردهای انقلاب 43 ساله گفت: با نگاهی به دولت های دیگر قبل از انقلاب اسلامی، دنیا دو خدا اداره می شد اما بعد از انقلاب اسلامی تقابل مضاعف بین اسلام و استکبار وجود دارد.


وی با اشاره به اینکه مستضعفان جهان فدای اسلام بودند، خاطرنشان کرد: 43 سال از انقلاب اسلامی تمامیت ارضی تضمین شده بود و هیچ نقطه ای از کشور ما به دست بیگانگان نیفتاد، اما 157 سال از قاجار تا پهلوی 3 میلیون و 613 هزار نفر. کیلومتر از ایران جدا شده است. شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد: بسیج و سپاه اخیراً فعالیت مستمری در این حوزه داشته اند اما در برخی دولت ها به ظرفیت مردم و بسیج پرداخته نشده است.


این مقام مسئول با اشاره به اقتصاد مقاومتی کشور گفت: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد بدون نفت و درون زا است که می تواند موجب رونق اقتصادی و تولید داخلی شود که در سال های اخیر از سوی مسئولان جدی گرفته نشده است.


اسد با اشاره به سخنان شهید حسن طهرانی مقدم که گفته بود فقط افراد ضعیف به بهترین شکل کار می کنند، گفت: ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس هیچ امکاناتی نداشت اما مردم ولایتمدار ایران بودند. موثرترین در هشت سال گذشته ما چالش های اقتصادی هستیم عملکرد ستاد در جهت انجام ماموریت ها و تربیت نظام جمهوری اسلامی باید به جوانان مومن، انقلابی و جهادی باشد تا بتوانیم از ظرفیت نظام استفاده کنیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بصیر شهرستان نور با اشاره به 36 میلیون جوان انقلابی تحصیلکرده در جامعه گفت: مسئولان باید از این ظرفیت مناسب استفاده کنند و ما در دنیای امروز مفتخریم که با پیشرفت چشمگیر در همه علوم 15 کلمه داریم. کشور همسایه پتانسیل بالایی برای بازارهای تجاری و صادراتی دارد که باید از آن حداکثر استفاده را کرد.


وی با تاکید بر لزوم حضور حماسی مردم بیست و دوم باخمن افزود: مردم شهرستان نور با حضور پرشور خود در بیست و دومین باخمن بیانیه گام دوم انقلاب را خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید