اهدای 500 بسته معیشتی به اقشار آسیب پذیر شهرستان نور


ساعت: 22:44
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819854

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد:

نعمت اسد گفت: 500 بسته معیشتی شامل برنج، مرغ و خشکبار ریالی به اقشار آسیب پذیر شهرستان نور اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید نعمت اسد در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به برگزاری جشن ماه مبارک رمضان و اهدای بسته های غذایی به اقشار آسیب پذیر اظهار داشت: مرغ و خشکبار به ارزش 600 هزار تن در هر بسته به اقشار آسیب پذیر شهرستان اهدا شد. نور.


وی با اشاره به ایام نوروز گفت: با توجه به اینکه شهرستان نور یک منطقه گردشگری است در ایام نوروز شاهد حضور مسافران و مهمانان زیادی در این شهرستان بوده ایم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با تشکر از زحمات بسیجیان شهرستان نور در روزهای پایانی اسفند و ایام نوروز افزود: 330 بسیجی شهرستان به امنیت، ترافیک و اجرای مصوبات شورای تامین کمک کردند. در شهر نور


اسدی از زحمات فرماندهان حوزه ها در ورودی شهرهای رویان، ایزدشهر و الاشرود تقدیر کرد و یادآور شد: خدمات امنیتی، ارشادی و امنیتی به میهمانان با کمک حوزه ها و بسیجیان ارائه شده است.


وی گفت: در ایام نوروز با استفاده از ظرفیت اقشار، گروه های فرهنگی، جهادگران و مسئولان فرهنگی با کمک و حمایت شهرداران جنگ شادی در سواحل و تفرجگاه ها رقم خورد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور بیان کرد: در آن روزها بسیج به صورت شبانه روزی با حضور مسئولین شهرستان و حراست در مناطق مختلف تلاش می کرد تا مهمانان و مردم استان از امنیت کامل برخوردار باشند و از تردد در آگاهان کاسته شود. ماموریت توریستی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید