اهدای 1000 بسته معیشتی به خانواده های آسیب پذیر شهرستان نور


ساعت: 17:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899095

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور اعلام کرد:

نعمت اسدی گفت: کمک های مومنانه با اهدای 1000 بسته غذایی از ابتدای هفته دفاع مقدس تا عید نوروز هدایت شد و 300 بسته غذایی در هفته دفاع مقدس بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید نعمت اسدی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نور در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تاریخ هشت سال پاسداشت مقدس که مایه افتخار و سربلندی است سرشار از رشادت است. و ایثارگری شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم ولایتمدار پس از سالها کارکردها و عملیات پاسدار به عنوان دوره های تخصصی در برخی از دانشگاه های معتبر جهان تدریس می شود.


وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش کشور را مدیون جان باختگان شهدا، جانبازان و جان باختگان هستیم، افزود: امسال فرماندهی ستاد کل ارتش، سردار سلامی و فرمانده نیروی زمینی ارتش کربلای مازندران، سردار مسلمی با امضای تفاهم نامه و برگزاری جلسات مشترک با بنیاد شهید دو روز مانده به آغاز هفته پاسداری برنامه های مهمی را در سراسر کشور تدوین کرد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به رزمایش قدردانی و موافقت با یاوران استان خاطرنشان کرد: 29 شهریور با حضور امام جمعه، فرماندار و فرماندار با تیم های تعیین شده دیدار کردیم. مسئولین شهرستانی خانواده معزز شهدا و با همت فرمانده لشکر کربلا و مسئول حفظ حراست. از امور استان و برنامه ریزی سرهنگ محمودی توسط پیشکسوتان یک عرصه دفاع مقدس در 9 شهریور در شهرستان ها قدردانی شد.


اسدی با اشاره به اجرای 285 برنامه از پایگاه ها و مناطق مناطق با همت بسیجیان شهرستان گفت: هفت خانه از 23 منزل محروم آماده بهره برداری است.


وی با اشاره به مدرسه راهیان کوثر گفت: این مدرسه با همت خیرین با تلاش خیرین نیک اندیش جناب آقایان شاه حسینی، یزدانی و پیمانکار افتخاری رحمان سلطانی، شهرداران و شوراهای گذشته آماده افتتاح است. اداره راه، نشست خیریه، کارکنان و همه کسانی که از کمک شما در این زمینه قدردانی می کنند.

این مسئول در ادامه یادآور شد: مدرسه هوشمند راهیان کوثر با جذب 120 دانش آموز با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد آماده بهره برداری است که 2.8 میلیارد تومان آن از خیرین اخذ می شود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نو با اشاره به اجرای رزمایش سامان با موضوع جهاد تبیینی در این شهرستان خاطرنشان کرد: کمک های مومنانه با اهدای 1000 بسته معیشتی از ابتدای هفته مبارک دفاع تا نوروز بایرام با هدف اقشار آسیب پذیر برگزار شد که از این تعداد 300 بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس بین نیازمندان توزیع می شود.


اسدی یادآور شد: در دو سال گذشته 31 هزار بسته معیشتی و 23 هزار بسته بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر توزیع و 54 هزار دوز واکسن در مرکز و پروژه واکسن شهید سلیمانی تزریق شد.


وی با اشاره به افتتاح مرکز رشد بسیج با تلاش فرماندار شهرستان نور گفت: با توجه به فعالیت نخبگان این مرکز در 6 ماه گذشته امیدواریم مسئولان با صدور مجوز برای یک مرکز همکاری لازم را داشته باشند. مرکز رشد در راستای منویات سال مقام معظم رهبری و کارهای دانش بنیان.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور از دیگر برنامه های مهم هفته دفاع مقدس، تجلیل از بانوان ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و 23 مولفه را برشمرد. قبرستان شهدا در حال بازسازی است.


اسدی با اشاره به انشعاب آب برای 5 روستای شهرستان نور خاطرنشان کرد: با پیگیری های فرماندار شهرستان نور، 30 کیلومتر انشعاب آب برای چهار روستای پایین دست و یک روستای بالادست حفاری می شود و از پایان … سال با کمک گروه های جهادی و خودیاری مردمی.


وی افزود: یادواره های شهدا در شهرستان های مختلف شهرستان برگزار می شود و مسابقات ورزشی و تحصیلی در استان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید