توسعه تهران نیازمند نگاه و ایده نو است/ تعامل مدیران شهری تهران با دستگاه های دولتی مشکلات پایتخت را حل می کند

ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782678

نجابت گفت: تعامل مدیران شهری تهران با دستگاه های دولتی مشکلات پایتخت را حل می کند و توسعه این کلانشهر با این روش امکان پذیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون داخلی مجلس در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس، با بیان اینکه شهر تهران در شهر تهران با شهرهای دیگر کشورمان متفاوت است، گفت: تهران به عنوان پایتخت کشور و پرجمعیت ترین کلان شهر کشورمان است. نیاز به مدیریت جدی شهری دارد و مقتدر است و لازم است شهرداری و شورای شهر تهران به عنوان مدیران شهری تصمیمات جدی برای توسعه و پیشرفت پایتخت بگیرند.

وی با اشاره به اینکه توسعه شهر تهران نیازمند نگاه و ایده جدید است، ادامه داد: یکی از مواردی که کار را در شهرداری تهران تخصصی می کند، استخدام افراد متخصص در مسائل شهری است.

نجابت تاکید کرد: امور شهری تهران باید توسط مردم تصمیم گیری شود و اگر شهرداری تهران بتواند در این راستا گام های محکمی بردارد می تواند در ایجاد شهر هوشمند در پایتخت موثر باشد و به نظر می رسد شهردار تهران در این زمینه مد نظر و تلاش می کند. جهت.

سخنگوی کمیسیون داخلی مجلس با بیان اینکه حل مشکلات شهر تهران نیازمند عزم راسخ از سوی شهرداری تهران، شورای شهر و سایر دستگاه های کشورمان است، تاکید کرد: تا جایی که شهرداری و شورای شهر تهران می توانند. با سایر ارگان های کشورمان تعامل داشته باشند و بتوانند مشکلات و معضلات کلان شهر تهران را به یک اندازه حل کنند.

وی گفت: به نظر می رسد شهردار تهران دیدگاه ها و ایده های جدیدی برای توسعه پایتخت دارد و در حال حاضر تامین منابع و همچنین رفع مشکلات حمل و نقل عمومی از اولویت های شهرداری است.

نجابت با بیان اینکه تعامل مدیران شهری در تهران با دستگاه های دولتی مشکلات پایتخت را حل می کند، افزود: مدیریت شهر تهران نیازمند هماهنگی بین دستگاه های مختلف کشور است و شهرداری تهران باید این تعاملات را برای اجرا افزایش دهد. ایده های آنها بهترین راه ممکن برای گره گشایی از مشکلات شهروندان تهرانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید