توسعه خدمات ورزشی برای شهروندان یزدی با همکاری آموزش و پرورش


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884403

نایب رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر یزد مطرح کرد

نیکونژاد یکی از اعضای شورای شهر یزد بیان کرد: ظرفیت های زیادی در شهرداری و آموزش و پرورش یزد وجود دارد که با همکاری و همفکری می توان از آنها برای توسعه خدمات به مردم استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدمهدی نیکونژاد امروز در جلسه کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور مدیرکل محترم آموزش و پرورش، معاون ورزش و سلامت و مدیران برگزار شد، گفت: از مناطق 1 و 2 که شهرداری با مجموعه ای از ظرفیت ها برای ارائه خدمات به مردم در اختیار دارد و امکاناتی نیز وجود دارد آموزش و پرورش نیز از ظرفیت مدارسی برخوردار است که خارج از ساعات مدرسه از آنها استفاده نمی شود.

وی افزود: در این راستا آموزش و پرورش می تواند برای ارائه خدمات بیشتر به مردم تفاهم نامه ای با شهرداری منعقد کند تا شهروندان در ساعاتی که در تعدادی از مدارس قرار دارند از فضای باز و امکانات ورزشی تعدادی از مدارس استفاده کنند. مدارس تعطیل هستند مدارس باید برای استفاده مردم در زمینه فعالیت های ورزشی استفاده شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: شهرداری نیز امکاناتی دارد که می تواند از مراکز آموزشی پیشنهادی بازدید و پس از مطالعه آماده سازی مسیر دوچرخه سواری، نورپردازی و تجهیز مدارس به تجهیزات ورزشی را انجام دهد. .

نیکونژاد گفت: در هر محدوده شهرداری 5 مدرسه به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و پس از اجرای طرح و پس از شناسایی نقاط ضعف و قوت و اصلاحات، طرح مذکور تدوین می شود تا این ظرفیت مشترک شهرداری و آموزش و پرورش به نفع مردم و به برای توسعه خدمات بیشتر برای مردم استفاده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید