توصیه به استقلال و ساپینتو: به پرسپولیس کاری نداشته باشید

توصیه به استقلال و ساپینتو: به پرسپولیس کاری نداشته باشید

منصور رشیدی، بازیکن و سرمربی سابق استقلال در خصوص دیدار هفته اول استقلال در لیگ برتر اظهاراتی داشت:

با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر، وضعیت تیم ها را چگونه ارزیابی می کنید؟

به نظر من با جام جهانی پیش رو و آمادگی خوبی که در این مدت شاهد بودیم، اکثر تیم ها به خوبی خود را تقویت کرده اند و فکر می کنم با قدرت از زمین بیرون بیایند. به همین دلیل، این شانس وجود دارد که مسابقات جذاب و دیدنی باشد.

بازی استقلال و سپاهان را چگونه پیش بینی می کنی؟

این مسابقه به نظر یک فینال است، اما نمی توان آن را فینال نامید. با این حال او آنقدر حساس است که سه امتیاز او می تواند برای هر دو تیم بسیار موثر باشد. اگر هر کدام از این دو تیم بتوانند سه امتیاز را از آن خود کنند، مطمئناً در ادامه مسابقات با شرایط بهتری به میدان خواهند رفت.

با توجه به حضور بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس و همچنین بازیکنان خارجی جدید سپاهان، این تیم چقدر برای استقلال خطرناک است؟

سپاهان نسبت به پارسال حمایت خوبی داشت. البته این تیم سال گذشته بسیار پربار بود اما این بازی در کل برای هر دو تیم سخت است. به همان اندازه که استقلال سخت است، وظیفه سپاهان هم مقابل استقلال سخت است، اما فکر می کنم هر کدام از آنها بهتر از موقعیت های خود استفاده کنند و نتایج مورد نیازشان را بگیرند.

برد استقلال در این دیدار چقدر اهمیت دارد؟

این دیدار در تهران برگزار می شود و این بسیار مهم است که استقلال با سربلندی هوادارانش زمین را ترک کند. ساپینتو قطعاً برای هوادارانش سورپرایز بر جای گذاشت چرا که نمی خواهد مقابل هموطن پرتغالی خود (مرایش – سرمربی سپاهان) ببازد.

به نظر شما دو تیم چگونه بازی خواهند کرد؟ تدافعی یا تهاجمی؟

معمولا بازی های هفته اول تا چهارم جالب نیست. چند هفته طول می کشد تا تیم ها همدیگر را پیدا کنند و هماهنگی لازم را به دست آورند. اما در مجموع فکر می‌کنم هر تیمی که از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند، در نهایت امتیاز کامل را خواهد گرفت.

با توجه به بازی های دیگر در شهرهای مختلف، فکر می کنید استقلال در هفته اول چگونه خواهد بود؟

استقلال نباید با سایر تیم ها از جمله پرسپولیس کاری داشته باشد و فقط روی مسابقات خودش تمرکز کند و سعی کند در بالای جدول بماند.

دیدگاهتان را بنویسید