توضیحات آموزش و پرورش درباره حادثه امروز هنرستان دخترانه صدر تهران

توضیحات آموزش و پرورش درباره حادثه امروز هنرستان دخترانه صدر تهران

نایب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در خصوص حادثه رخ داده در هنرستان دخترانه صدر تهران توضیحاتی ارائه کرد و مرگ یک دانش آموز در این حادثه را قاطعانه تکذیب کرد.

علی تیرگیر در این خصوص گفت: امروز با توجه به حمل تلفن همراه در مدرسه و اصرار مدیر مدرسه برای رعایت ضوابط، پروتکل ها و آیین نامه های اجرایی مدارس در خصوص الزام به همراه نداشتن تلفن همراه در مدرسه، وجود دارد. درگیری بین چند دانش آموز رخ داد و چند نفر از اولیای مدرسه که در مدرسه حضور داشتند با کارکنان مدرسه درگیر شدند.

وی افزود: طرح هر گونه رسوایی در فضای مجازی برای تشویش اذهان عمومی از جمله برهنه شدن دانش آموزان برای بازرسی، ضربه زدن به دانش آموزان با کمربند و … صحت ندارد.

معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش مرگ دانش آموز در این درگیری را به صورت قاطع تکذیب کرد و گفت: پوشش خبری فوت دانش آموز در ادامه خبر خلاف رسانه هاست. سناریوی موج سواری و قتل

تیرگیر اضافه کرد: حضور آمبولانس برخلاف آنچه در “اصابت چاقو” منعکس شده به دلیل افت فشار خون دو دانش آموز بوده که در محل مداوا شده و به بیمارستان نرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید