افتتاح پایگاه علمی اوج در هنرستان دخترانه سما / هدف شناسایی نخبگان و حمایت از آنها

ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786016

معاون پژوهشی سپاه روح الله گفت: ایجاد پایگاه های علمی بسیج به منظور توسعه، تعمیق و علمی سازی این پایگاه ها در دستور کار سازمان علمی و فناوری سپاه روح الله قرار دارد و در این راستا تاکنون 27 پایگاه علمی ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سرهنگ مجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در مراسم افتتاحیه پایگاه علمی اوج در هنرستان دخترانه سما گفت: در هنرستان سما.

دکتر رحیمی معاون علمی و پژوهشی سپاه مرکزی روح الله استان نیز به تفصیل توضیح داد: «. همچنین در نظر داریم با افتتاح این پایگاه ها آموزش و مهارت آموزی را تعمیق دهیم.

وی افزود: بیش از 27 پایگاه علمی در استان مرکزی راه اندازی و فعالیت دارد. در این زمینه با مراکز غیر سازمانی برای استفاده از تمامی فرصت های حوزه و شهرستان توافق شده است. به همین دلیل با مراکز فنی و حرفه ای استان تفاهم نامه ای برای آموزش های مهارتی منعقد شده است. همچنین با استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان، بسیج معلمان، بسیج دانش آموزی و بسیج دانش آموزی، هم افزایی خوبی برای اقدام در جهت یادگیری فوق برنامه برای تقویت مهارت ایجاد شد.

رحیمی ادامه داد: شناسایی نخبگان و حمایت از مبتکران از دیگر اهداف و ماموریت های معاونت علمی و فناوری سپاه است و به همین منظور این افراد را شناسایی و از آنها برای حرکت در راستای اهداف انقلاب اسلامی حمایت می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید