ترفند ضدانقلاب در پروژه ترور/ این بار در هنرستان دخترانه صدر تهران/ اوضاع دوباره آرام شد.


ساعت: 23:34
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905686

رسانه‌های ضد انقلاب در فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی وابسته به آن‌ها سعی کردند با ثبت نام و اطلاع‌رسانی نام یکی از هنرجویان هنرستان دخترانه صدر در خیابان کارون تهران، پروژه ترور را برای تحریک احساسات مردم تکمیل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، رسانه های مجازی ضد انقلاب و شبکه های تلویزیونی وابسته به آن برای تکمیل پروژه ترور اقدام به ثبت و گزارش مرگ یک دانشجو به نام دختر دانشجوی دانشکده دخترانه صدر در خیابان کارون تهران کردند. آنها می توانند احساسات مردم را تحریک کنند.

حضور خبرنگار تهران پرس در بیرون از دانشکده دخترانه صدر در خیابان کارون تهران عصر امروز نشان می دهد که کشته شدن دانش آموز آن مدرسه کذب محض است و قرار بود حضور نیروهای ویژه ناجا در خیابان کارون تهران آرامش بخش باشد. وضعیت ساخت و ساز در آنجا چرا که برخی از آنها با برپایی تجمع و سردادن شعار قصد ایجاد ناامنی در این محله را داشتند.

لازم به ذکر است رسانه های ضد انقلاب در ادامه فیلمنامه جعلی و دروغ پردازی خود برای جلوگیری از آتش سوزی اغتشاشات در تهران مدعی شدند که ماموران شعبه ویژه به دانشکده دخترانه صدر حمله کردند در حالی که این خبر کاملا کذب است.

در حال حاضر اوضاع اطراف دبیرستان دخترانه صدر تهران آرام است و تنها برخی اراذل و اوباش تحت تأثیر رسانه های ضد انقلاب قصد ایجاد بی نظمی و ناامنی در این منطقه را داشتند. در این خیابان خلوت تر است.


88c485b9 f4e1 4b2e 8d8e 4913285d4944 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید