آمادگی ارتش برای همکاری علمی و علمی با پایگاه نخبگان


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910786

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی ارتش برای همکاری های علمی و علمی بیشتر برای هم افزایی بین سازمانی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات کشور تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در راستای توسعه همکاری های دانش بنیان و هم افزایی برای جذب نخبگان علمی و فنی در نهادها و سازمان های کشوری و لشکری، مسئولان بنیاد ملی نخبگان با سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کردند. ایران، در ستاد ارتش.

سرلشکر موسوی در این دیدار با تاکید بر آمادگی ارتش برای همکاری های علمی و علمی بیشتر، بر تعامل بین سازمانی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات کشور تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم توجه به انتظارات جامعه نخبگان اعم از نخبگان خدمتگزار و سایر نخبگان منتخب بنیاد ملی نخبگان، لزوم استفاده از ظرفیت آنها در ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و به تبیین دستاوردهای کشور پرداخت. ارتش و ارائه نخبگان نظامی به ویژه شهدای نخبه ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مجموعه.

در ادامه این نشست باقری مقدم معاون بنیاد ملی نخبگان ضمن ارزیابی و تشکر از ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرکز مرکزی ارزیابی و رشد سرمایه انسانی ارتش از طریق ارزیابی توانمندی های کشور نخبگان برای انتصاب در دستگاه های اجرایی، خواستار همکاری بیشتر دو مجموعه فوق با تبدیل شدن به نگاهی ملی و سیستمی به منظور بهره مندی از ظرفیت علمی نخبگان کشور شدند.

در این جلسه فرهاد هادی نژاد، رئیس مرکز سنجش و توسعه نیروی انسانی ارتش نیز بر پیگیری طرح جذب نخبگان تا پایان مراحل جذب آنان و لزوم اجرای برنامه های توسعه فردی با استفاده از نتایج ارزیابی تاکید کرد.

در پایان این دیدار که با حضور محمدحسین جهانگیری مدیرکل دفتر نظارت و شبکه سازی بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، از زحمات و همکاری های سرلشکر موسوی از سوی بنیاد ملی نخبگان تقدیر شد. ارتش جمهوری اسلامی ایران.

دیدگاهتان را بنویسید