توضیحات مترو تهران در خصوص شایعه انتشار دود سمی در مترو

توضیحات مترو تهران در خصوص شایعه انتشار دود سمی در مترو

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: روز گذشته در یکی از قطارهای نسل اول خط یک مترو تهران به دلیل گرم شدن مقاومت سقف در بالای واگن شماره 4 شاهد انتشار دود بودیم. و اقدامات فوری لازم انجام شده است.

زند درباره جزئیات انتشار دود از قطارهای نسل اول روز گذشته در ایستگاه شهید بهشتی گفت: قطار شماره 116 در خط 1 مترو تهران که یکی از قطارهای نسل قدیمی DC است ساعت 17:13 در این خط از ایستگاه ایستگاه تجریش به کهریزک در حال اجرا بود، در بدو ورود به ایستگاه شهید بهشتی به دلیل گرم شدن مقاومت سقف بالای کالسکه شماره 4 بوی سوختگی و دود در هوا به مشام می رسید.

زند افزود: به محض وقوع این حادثه مسافران این قطار تخلیه شدند و اپراتور سکوی غربی ایستگاه شهید بهشتی بلافاصله دود ناشی از جرقه را با کپسول آتش نشانی خاموش کرد تا خدمات رسانی در خط از سر گرفته شود. این نقص فنی که در برخی قطارهای قدیمی مشاهده می شود مشکلی برای سلامت و ایمنی مسافران ایجاد نمی کند و شایعات اخیر مبنی بر انتشار دودهای سمی در مترو قاطعانه تکذیب می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران درباره اختلال در یکی از قطارهای خط 4 مترو بامداد امروز یکشنبه – 23 اسفند 1401 – گفت: این اختلال به دلیل نقص فنی رخ داد و تلاش شد تا مشکل به سرعت برطرف شود.

به گزارش سایت شهر، وی در پایان درباره شایعاتی مبنی بر برداشتن چکش های ایمنی از داخل واگن ها گفت: چکش های ایمنی برای تعویض و بهسازی برداشته شد که فردا 24 اسفندماه به واگن ها بازگردانده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید