کارخانه مخمر ناگان مشکل شهرستان کیار / انتشار مخمر سمی در طبیعت

ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796324

شجاع زیلابی گفت: یکی دیگر از مشکلات این شهرستان آلودگی کارخانه مخمر ناگان است که تاکنون چندین بار این کارخانه محکوم شده است اما هیچ اقدامی برای کاهش آلودگی انجام نمی شود و مواد سمی در طبیعت رها می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ شجاع زیلابی شهردار چیار صبح امروز در شورای اداری شهرستان که با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های فراوان این شهرستان برای گردشگری اظهار داشت: علاوه بر گردشگری، اشتغال دامداری و کشاورزی نیز مورد توجه است. در این شهر

وی با بیان اینکه 29 کارخانه در شهرستان کیار وجود دارد که 19 کارخانه فعال، 4 کارخانه نیمه فعال و 6 کارخانه راکد هستند، افزود: هر ساله تعداد زیادی از شهروندان در محور شهرکرد – شلمزار به دلیل جاده جان خود را از دست می دهند. تصادفات.” .

فرماندار شهرستان کیار ادامه داد: روزانه به طور متوسط ​​13 هزار خودرو در محور شهرکرد – شلمزار تردد می کنند. این محور ظرفیت لازم برای این حجم از ترافیک جاده ای را ندارد و به همین دلیل آمار کشته شدگان تصادفات رو به افزایش است. “

زیلابی تکمیل محور چهارخطه شهرکرد به شلمزار را یکی از خواسته های اصلی اهالی چیار عنوان کرد و گفت: در کنار آن تکمیل و بهره برداری از تونل زرهی این شهر از دیگر الزامات شهرداری کیار است. مردم شهر.”

وی خاطرنشان کرد: شهر کیار فاقد شبکه فاضلاب شهری است و این مشکل برای این شهرستان معضل شده است. پروژه فاضلاب این شهر در سال 1376 تعمیر شد اما اعتباری برای اجرای آن تعلق نگرفت و فاضلاب وارد زمین های کشاورزی و ماهی می شود.

فرماندار شهرستان کیار افزود: یکی دیگر از مشکلات این شهرستان آلودگی کارخانه مخمر ناغان است که تاکنون چندین بار این کارخانه محکوم شده است اما هیچ اقدامی برای کاهش آلودگی انجام نمی شود و مواد سمی در طبیعت باقی می ماند. “

زیلابی با تاکید بر اینکه تعدادی از روستاهای شهرستان چیار از دسترسی به زیرساخت های ارتباطی محروم هستند، گفت: پیمانکار مخابرات بسیار ضعیف است و اقدام خاصی برای تقویت زیرساخت های این شهرستان انجام نداده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید