کمبود 1600 واگن مترو در تهران / شهرداری برای اعطای وام ویژه توسعه مترو

ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782879

شاکری گفت: مترو تهران با کمبود 1600 واگن مواجه است و برای افزایش ظرفیت نیاز به اعتبار ویژه از سوی شهرداری دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اقبال شاکری عضو کمیسیون مدنی مجلس در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به برخی مشکلات تهران گفت: آنها مشکل دارند.

وی ادامه داد: افزایش ظرفیت مترو باعث کاهش ترافیک شهر تهران می شود و از همه لحاظ به نفع شهروندان تهرانی خواهد بود و شهرداری تهران باید برای افزایش ظرفیت مسافربری مترو تلاش گسترده ای داشته باشد. با شلوغی در مترو در تاج.

شاکری بیان کرد: مردم کشور ما نگران معیشت خود هستند وگرنه هیچ گاه دوست ندارند برای رسیدن به محل کار خود به شلوغی پیک ها سر بزنند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، اما مجبورند این کار را انجام دهند. نگرانی در مورد خطرات سلامتی

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تغییر ساعت تردد در تهران گفت: با توجه به افزایش ساعت در طرح ترافیک، شاهد افزایش حضور مسافران در اتوبوس ها و متروهای تهران هستیم و نیاز به افزایش ظرفیت مترو داریم. همانطور که ما صلاح می دانیم. این امر نیز باید در اولویت شهرداری تهران قرار گیرد تا مسافران در طول روز با دغدغه کمتری از این ناوگان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه متروی تهران با کمبود 1600 واگن مواجه است، افزود: قطعا باید منابع اعتباری ویژه برای افزایش تعداد واگن های مترو تخصیص داده شود و دولت قطعا با حمایت خود می تواند به این موضوع سرعت ببخشد.

شاکری ادامه داد: در فصل پاییز و زمستان و با بارندگی در تهران نباید با مشکلاتی از جمله سیل مواجه شویم چرا که این معضل باعث عصبانیت شهروندان تهرانی و همچنین افزایش ترافیک در پایتخت می شود و شهرداری باید برای این مقوله برنامه ریزی کند. بهبود کار مدیران شهری در دوره قبل و افزایش رضایتمندی ساکنان صوفیه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید