پارس واگن تنها سازنده ترانس در خاورمیانه / صادرات 2000 واگن به کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکایی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ شرکت واگن پارس در سال 1353 تاسیس و در سال 1363 در روزهای سخت جنگ تحمیلی فعالیت می کرد. این شرکت در شهریور 1388 به گروه مپنا پیوست.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت توانایی تولید هشت محصول مختلف به طور همزمان است. ویژگی مهمی که واگن پارس را به یکی از کارخانه های پیشرو در منطقه و یکی از صادرکنندگان اصلی انواع واگن به کشورهای مختلف تبدیل کرده است.. همچنین واگن پارس اولین تولید کننده مترو و تنها سازنده قطارهای خودکششی در خاورمیانه است.

این شرکت سابقه همکاری و تولید مشترک با شرکت های مطرح دنیا مانند آلستوم، بمباردیر، زیمنس، CRC را دارد. شرکت پارس واگن به عنوان اولین و تنها صادرکننده واگن موفق به صادرات دو هزار نوع واگن باری، مسافری و بوژی به کشورهای کوبا، سودان، سوریه، بنگلادش و چین شد. تمامی محصولات صادراتی فعال بوده و رضایت دارند. استثمارگر کامل وجود دارد.


3082b459 375c 46a5 9c07 1bd0b4e339c7 خبر خاکستری

تاسیسات تولیدی شرکت واگن پارس در زمینی به مساحت 33 هکتار واقع شده و به عنوان بزرگترین تولید کننده لوکوموتیو، واگن باری، واگن مسافری و مترو در خاورمیانه، متولی اصلی سیستم حمل و نقل ریلی ایران می باشد..

شرکت واگن پارس اراک تا به امروز 12000 نوع واگن باری (نیمی از واگن های باری کشور)، 400 واگن مسافری و ترانزیتی و 300 واگن مترو تولید کرده است.

کارخانه خودروسازی پارس در زمینی به مساحت 33 هکتار در شهر صنعتی اراک واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید