توضیح درویش برای زنده ماندن گل محمدی

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر صفر این تیم مقابل ملوان در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و پیروز شدند، مصدومان به ترکیب برگشتند و بازی روانی را انجام دادیم. این پیروزی جشنی است برای هوادارانی که در سخت ترین شرایط در کنار تیم ایستادند.

وی درباره ارسال مدارک حرفه ای پرسپولیس به AFC توضیح داد: در ماه های اخیر همکاران ما حتی تا ساعت 3 یا 4 بامداد برای بارگذاری این مدارک بسیار فعال بوده اند. کارهای نرم افزاری زیادی باید انجام می شد و مسائل مالی که از گذشته به ارث رسیده بود. حتی یک بدهی وجود داشت که طرف مرده بود و ما باید وکلای آنها را پیدا می کردیم. به هر حال خدا کمک کرد و همکاران زحمت کشیدند. با کسانی که تعهداتشان در باشگاه ثبت و اعلام شده و مدارک تا 20 فروردین بارگذاری شده تسویه حساب کرده ایم و مشکلی برای گرفتن مجوز حرفه ای نداریم.

درویش ادامه داد: کارکنان باشگاه باید تا ساعت 3 بامداد کار می کردند و اینکه می گویند پرسپولیس حمایت می شود، این حمایت کادرفنی ماست. چندین طلبکار حساب های ما را بستند و در مورد کالدرون، پنجره ما نیز به دلیل بدهی بسته شد، اما یکی یکی سعی کردیم آنها را درست کنیم و بقیه را انجام می دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره ابقای گل محمدی به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم در صورت کسب نتیجه توضیح داد: به هر حال او تا سال آینده با ما قرارداد دارد و سرمربی ما است.

وی در خصوص بیانیه سازمان خصوصی و انتخاب آنها برای هیات مدیره پرسپولیس گفت: نمی دانم دستور آنها چیست اما اگر مجوز بگیرند در هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری می کنند اما چیزی را تغییر نخواهد داد، اما ما تا روزی که آنجا هستیم مقید هستیم تا خوشحالی هوادارانی را که در سرما، گرما و روزهای سخت در کنار تیم بوده اند، تضمین کنیم. هیئت مدیره ما پر است و اگر قرار است تصمیمی بگیرند بهتر است بپرسند.

درویش افزود: اساس کار این است که کمیته هزینه ای تشکیل شد تا اگر هزینه کردیم از آنها مجوز بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید