معرفی نادرست گذشته به ناامیدی از آینده در دستور کار دشمنان است/ صهیونیست ها برای زنده ماندن بین شیعه و سنی تفرقه می اندازند

ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792789

خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی بر حل مشکلات مردم و لزوم ایجاد امید در جامعه تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، نماز سیاسی جمعه در سراسر خراسان رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه می شود و خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی بر حل مشکلات زندگی مردم و لزوم ایجاد امید در جامعه تاکید دارد.

جمعه هلیل آباد دارم:

معرفی نادرست گذشته در ناامیدی از آینده در دستور کار دشمنان است

حجت الاسلام علی ناهیدی امام جمعه حلیل آباد ظهر امروز در نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت:

وی همچنین خاطرنشان کرد: دو نهاد حوزه و دانشگاه که به تعبیر امام خمینی (ره) به عنوان مربیان جامعه معرفی می شوند، نیازمند یکدیگر هستند، همچنان که نمی توان جامعه را بدون نیاز به دو مرکز علمی و فرهنگی مورد توجه قرار داد.

خطیب نماز جمعه هلیل آباد با بیان اینکه دشمن برای ناامیدی از آینده تلاش می کند گذشته را نادرست معرفی کند، خاطرنشان کرد: و این تغییر دین بر گردن همه ماست.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری راه مقابله با جنگ را تبیین و روشنگری می دیدند و الگوی آن تبیین را حضرت زینب کبری(س) ارائه می کردند، اذعان داشتند: اگر حقایق کشورمان را تبیین و روشن نکنیم، انقلاب و نظام، سپس دشمن به هر نحوی با دروغ و دروغ توضیح می دهد که جایگاه شهید و منافق، ظالم و مظلوم، حق و باطل و غیره. در حال تغییر است.

ناهیدی با اشاره به اینکه اتاق فکر پنتاگون می گوید در جنگ های فردا برندگانی وجود دارند که بهترین قالب داستانی یا روایتی را داشته باشند، گفت: استریم برنده ای در حوزه فکری است که می تواند داستان و خبر بسازد و قدرت تولید محتوا داشته باشد. و کنترل اخبار جهان را در دست بگیرید.

وی گفت: در بازار رسانه های جهانی امروز، صهیونیست ها در رسانه های مختلف و شبکه های ماهواره ای فعال هستند. و می گویند مقاومت ایران فایده ای ندارد و همه ما باید در سیستم جهانی طراحی شده توسط آمریکا زمین گیر شویم و بر اساس این داستان هزاران خبر جعلی می سازند و در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

امام حلیل آباد روز جمعه با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی انقلاب اسلامی ایران و دوران پهلوی هستند که ایران هر روز قوی‌تر و بزرگ‌تر می‌شود، گفت: شاه ریشه همه وابستگی‌ها به دولت‌ها است. غرب بود و ایران بهترین امنیت و آرامش را در منطقه دارد.

جمعه کومچان دارم:

منافقان با لباس نو به دنبال معکوس کردن منطق و گفتمان امام هستند

حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امام جمعه کوچان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای کعبه این شهر اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی یک گفتمان استکبارستیزی است، ممکن است خطا شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز عده ای سعی کرده اند با تحریف گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی این منطق و فرهنگ سیاسی را وارونه جلوه دهند، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه کوچان گفت: امروز برخی از اطرافیان امام خمینی (ره) و افرادی که روزگاری در خدمت امام راحل بودند نیز در خدمت تفکر پوسیده معاونت وقت هستند.

هراتی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تغییر روایات و گفتمان ها است و وقتی این اتفاق بیفتد پیروزی برای آنها آسان می شود، گفت: مردی که در جبهه نبود، راوی دفاع مقدس می شود و فردی که روی صحنه بود. باید کنار گذاشته شود و این تغییر گفتمان است.

وی تاکید کرد: پیشگامان و رهبران انقلاب اسلامی و دست اندرکاران این انقلاب باید متوجه باشند که کسانی که در صحنه انقلاب نبوده اند و با ساواک یا جاهای دیگر همکاری نداشته اند، نباید انقلابی شوند و انقلابیون اصیل را منزوی نکنند. .

امام جمعه کوچان یادآور شد: انقلابیون اصیل و کسانی که از گذشته تا به امروز بر خط انقلاب مانده اند، اگر حقیقت را نگویند مانند بی بی سی یا شبکه های ماهواره ای حقیقت را تحریف کرده و دل به جوانان می بندند. .

من سارا جمعه دارم:

برادران اهل سنت، حساب از توهین کنندگان به اهل بیت جداست/ صهیونیست ها شیعه و سنی را جدا می کنند تا زنده بمانند.

حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه سراک با تاکید بر اینکه برادران عزیز اهل سنت احترام اهل بیت علیهم السلام را برای خود در نظر دارند، گفت: اگر افراد رذل به اهل بیت علیهم السلام توهین کنند، حسابشان جداست. از اهل سنت.

امام جمعه ساراس گفت: برادران عزیز و علمای اهل سنت به سخنان مضحک مردی که اخیراً به اهل بیت علیهم السلام توهین کرده واکنش نشان داده و این توهین را محکوم کرده است.

حجت الاسلام بختیاری گفت: ضمن محکومیت این اظهارات مضحک، به همگان توصیه می کنیم در دام و نقشه تفرقه صهیونیستی نیفتند. صهیونیست ها برای زنده ماندن بین شیعه و سنی تفرقه می اندازند.

وی گفت قوه قضاییه باید دست از تفرقه بین شیعه و سنی بردارد و با مردی که مسلمانان را ناراحت کرده است، برخورد کند.

امام جمعه ساراس با بیان اینکه دشمن به دنبال هتک حرمت دین و ائمه معصومین علیهم السلام است، افزود: دشمنان هر بار که نمی توانند از این طریق به اهداف خود برسند، قهرمان را به خاک و خون می کشند.

حجت الاسلام بختیاری در ادامه به بیست و هفتمین خطر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بزرگترین ضربه را تفرقه بین حوزه و دانشگاه دانستند.

وی ادامه داد: هژمون ها برای تسلط بر عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به دین در دانشگاه ها حمله می کنند. کارمند غیرمذهبی که از دانشگاه غیرمذهبی سر کار آمده بود اعتصاب کرد.

خطیب نماز جمعه سرخس گفت: دشمن علاوه بر بدنام کردن دانشگاه ها، به دنبال زدودن حوزه های علمیه از انقلاب است. وحدت حوزه و دانشگاه می تواند کشور را آباد کند.

امام جمعه سرخس با اشاره به نزدیک شدن به فصل زمستان و وضعیت خطرناک جاده سرخس – مشهد تاکید کرد: در فصل زمستان که جاده سرخس – مشهد برای تردد خطرناک می شود، از پایانه راه آهن می خواهیم در صورت امکان قطار مسافربری سرخس اضافه کند. که مردم بتوانند در زمستان به راحتی حرکت کنند.

جمعه امام رشتار:

مسیر رشتار، تربت حیدریه، هاف نیازمند توجه جدی مسئولان و معادن است/ آمریکا و اروپا در تلاش برای رسیدن به اهداف خود در برجامند، سرزنش و سرزنش هستند.

حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتار ظهر امروز در جمع پرشور زائران این هفته مسجد علی ابن ابیطالب (ع) رشتار با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به اهمیت ویژه راه های موجود در منطقه گفت: بحث معادن و شرکت های فولادی کار خود را از طریق راهکارهای حمل و نقل انجام می دهند. معادن و شرکت ها امروز باید کار کنند و جاده های خود را تعمیر کنند و قول می دهند که این ارتباط را مدیریت کنند.

وی افزود: انتظار این است که به مسیر پرتردد رشتار – تربت حیدریه و رشت – حف توجه بیشتری شود، عزیزان ما در این مسیر گم شده اند، باید به جان و حقوق بشر توجه داشته باشیم و برای آن تلاش کنیم. برای حل این معضل.

وی با تاکید بر اینکه گزارش ها و پیگیری های خوبی از سوی حجت الاسلام احمدپور نماینده شهرستان در حوزه تربت حیدریه رشتار حف پیگیری شد، گفت: با وجود این پیگیری ها همچنان نیازمند حمایت و همکاری همه هستیم. مسئولان می‌گویند: «در حال تسریع در روند اجرای پروژه هستیم.

امام جمعه رشتار در ادامه از خیرین برای راه اندازی مدرسه قرآن و عترت در رشتار تقدیر کرد و یادآور شد: با تلاش خیرین گرانقدر تاکنون بالغ بر 200 میلیون تن برای راه اندازی قرآن و عترت هزینه شده است. مدرسه رشتار از کارکنان آبفای شهرستان انتظار می رود با امتیازات این مجموعه همکاری خود را در رفع مشکلات تسریع بخشند.

حجت الاسلام جهانشیری همچنین در رابطه با خروج نیروهای آمریکایی از منطقه تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی پس از شهادت سردار سلیمانی مایه افتخار جبهه مقاومت و ایران اسلامی است. و ابومهندس المهدی همچنین از مردم عراق خواست نیروهای آمریکایی را از منطقه خارج کنند که باید هر چه زودتر این منطقه را ترک کنند.

خطیب نماز جمعه رشتار با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، به مناسبت شهادت آیت الله مفتح گفت: موضوعی که حوزویان و دانشگاهیان باید به آن بپردازند این است که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و دو رکن حوزه های علمیه است. و دانشگاه ها هم فرهنگی هستند، امروز به برکت تعامل این دو نهاد انقلابی با دانشگاه، حوزه و حوزه از علم حوزه استفاده می کنند.

وی با اشاره به مذاکرات وین گفت: اخیرا آمریکا و اروپا دور هم جمع شده اند تا با مقصر جلوه دادن و مقصر جلوه دادن زنان و صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام، البته از روز اول، از این مشکل سوء استفاده کنند. ظهور کرده است، ایران اسلامی به تعهدات خود عمل کرده است و کسانی که به تعهدات خود پایبند نیستند، در واقع آمریکایی و اروپایی هستند.

خطیب نماز جمعه رشت با اشاره به نقش شوم آمریکا و اروپا در مذاکرات گفت: امروز با توجه به شرایط کنونی متوجه شده ایم که نه آمریکا و نه اروپا قصد همکاری ندارند. نیت آمریکا و اروپا این است که مذاکرات هسته ای را در دست بگیرد و ایران اسلامی را محدود و مسلط کند، اما باید بدانند، باید عواقب این عدم همکاری و اتهامات و این خوابی که در رابطه با ایران دیدند را تحمل کنند. حمله به تاسیسات جمهوری اسلامی ایران نیز به قبر خواهند برد.

من جمعه در تربت حیدریه دارم:

نخبگان، حوزویان و طلاب جامعه فرماندهان جهاد هستند

حجت الاسلام عصمتی در خطبه های نماز جمعه تربت حیدری گفت: دشمن قصد دارد سه طرح جهادی را که در عبادت افتخاری عاشورا می بینیم تبیین کند و امروز باید برای مقابله با آن برنامه ریزی کرد.

وی افزود: دشمن در مرحله اول با کشتارهای مختلف ویژگی ها را از بین می برد و سپس می تواند شخصیت ها و مشکلات دیگر را از بین ببرد، بنابراین کشتن شاخص ها اولین نقشه دشمن در جهاد است.

رئیس حوزه علمیه فقید هراتی گفت: ابتدا باید حق را بشناسیم و مردم را با معیارهای حق ارزیابی کنیم و سپس ببینیم که مردم در چه مرحله ای هستند، پس جایگاه اسلام و ولایت بدون دین در جامعه مهم نیست. بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در گام دوم مردم را از مواضع برکنار می کند و صالحان را از جایگاه حکومت بیرون می کند و در گام سوم این افراد را می کشد.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: در زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها هر سه قدم دشمن وجود دارد و دشمنان و منحرفان در گام اول بین کلام خدا و رسولش تمایز قائل می شوند، در حالی که کلام خدا و رسول یکی است و نمی توان از هم جدا کرد. ابطال مقام مشروع امیرالمومنین (ع) و ترور ایشان جامعه را منحرف کرد.

حجت الاسلام عصمتی گفت: نخبگان، حوزویان، طلاب و همه صاحبان فکر و اندیشه فرماندهان جهاد هستند و باید بهتر از دیگران در این صحنه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید